Evde her gün yemek olması neden zorunlu? Kadınlar sürekli yemek yapmalı mı?

Evde yemek olmayan yapılmamış olan tek gün yok. Biz "kadınlar" ya da çoğu kadın diyelim dışarı çıkacak gezecek olalım evde yemek yapmadan gidemiyoruz neden? Çünkü evin altını üstüne getirecek narsistler var. Evde her gün yemek pişmesine rağmen kendi tabağini masadan bile kaldirmamasina rağmen bir kere bile teşekkür etmeyen teşekkürü bırak küstahça utanmadan yemeğe laf eden babalar/erkekler/eşler var. Ben artık gerçekten katlanamıyorum. Hem doğduğum ev hem doğduğun aile kaderin maalesef

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada KS benim soruma ekleme yapmiş 'kadinlar sürekli yemek yapmalı mı?" Diye ben böyle bir şey yazmadım. Kafaniza göre soruma ekleme yapmayın lütfen moderatörler
Evde her gün yemek olması neden zorunlu? Kadınlar sürekli yemek yapmalı mı?
Cevapla