
Selamlar... Yemeklerde görsellik ne kadar önemli sizin için?

Selamlar... Yemeklerde görsellik ne kadar önemli sizin için?
Evet yerim tabi ki benim için zaten göz zevkime değil daha çok tadı bana hitap etmesi daha önemli yani görünümü güzel olup tadı kötü olan bir çok yiyecek var zaten. bu yüzden genel olarak ben tada bakıyorum bir yemekte. ama kokusu kötüyse o zaman hiç bir şekilde yiyemezdim sanırım çünkü yemek yerken koku önemli oluyor
Yemeğin görseli kesinlikle benim için önemli yemeğin yenmesini sağlayan şeylerin en başında görselliğin olduğunu düşünüyorum ilk önce görselliğe bakılır Bir çatal ya da kaşık alınır tadı güzelse devam edilir
Cevap
21Cevap
Mideme ve damak tadıma hitabeti öncelikli benim için.
Göze hitap etmeyebilir gönlüme hitap etsin yeter
Tadı güzelse hç affetmem boğarım. Şekilciliği sevmem...
On yargi yapmak yerine icindekileri belirleyemiyorsam sorarim. Aklima yatarsa tadarim. Hosuma gidersede yerim. Mesala patlican yiyemiyorum midemi bulamdiriyor o yuzden patlicanli yemek yemem
Ön yargılı yaklaşmam yemeklere karşı. Fakat, benimki de mide sonuçta😂😂
Yemeyebilirim şimdi net bir şey yazamıyorum...
Ya en azından bir denerim, bir şans veririm.
Mecbur kalırsam yerim. Görsellik çok önemli benim için
Ufak bi önyargı oluşur ama yine de tadına bakarım. Tadı güzelse yerim 😋
Hayır görsele çok önem veririm gözüme hitap etmediyse, mideme de etmez...
Yemem mesela Kabak güzel kokusu var yapıldığı zaman ama görüntüsü hoşuma gitmediği için asla yemem.
Ay şu an bu salata gözüme çok hitap etti :D
Kimin yaptığı ve nerede yendiği önemli
İçeriğinin yararlarını bildiğim her yemeği görüntüsü önemsiz bir şekilde yiyebilirim. Canlı organizmalardan yapılanlar hariç.
Lezzetliyse eğer yok ederim 😂
Çok şey etmem ya taştan yumuşak olsun yeterli.
Tamamen lezzete önem veririm
Yemek seçen biriyim o yüzden yiyemem ben
Kokusu kötü değilse ben yerim açıkçası
hayır yiyemem kesinlikle
Daha önceden tadını bildiğim bir şeyse yiyebilirim
Hayır.
Yiyemem
tadı güzelse her türlü yerim
yiyemem
Yemem sanırım
Yiyemem
Şşşşttt sgsh
Hayır yiyemem
Yiyemem
Tadı güzel olsun yeter
Yerimmm
denerim, alırım bi dal :)
Tadı güzelse yerim
Evet yerim.
Yiyemem ya ben
Yemem
Yemem
Hayır
Yemem
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?