Merhabaa 🌸
Diyet yapıyor olsanız bile gördüğünüzde 'asla dayanamam mutlaka yerim' dediğiniz bir yemek var mı?

Merhabaa 🌸
Diyet yapıyor olsanız bile gördüğünüzde 'asla dayanamam mutlaka yerim' dediğiniz bir yemek var mı?

Karşı koyamadığım o kadar çok yemek var ki. Yemesi sorun değil sorun olan üstüne birde dünya kadar para verecem oncin yemiyorum.
Ha beleş olsa o zaman affetmem. Dışarıdan hangi yemek olursa olsun.
Mesela bugün 7 tane lahmacun cagarabilirdim çünkü açıkmıştım ama çağırmadim çünkü evde zaten yemek var di ama hazır degildi annem geldiginde yapacak ti bana, boşuna 250 tl vermeye gerek yok yemeğe.
İradem oldukça sağlamdır öyle karşı koyamadığım bir yemek yok :D Canım isterse yerim zaten ve "sağlıklı" yeme şeklimi hiç bozmadan devam ettiririm yine :D Özgürlük budur :)
Yemek yemek evrenseldir o ana göre değişir tatlıya karşı koyarım ama yemek çok ayrı bir boyut diyetteyim ve çok zorlanıyorum ama çiğ köfte mi karşı koyamam...
Tatlı yemeye karşı koyamam diye düşünüyorum benim tatlı yemediğim gün beni ölmüş sayabilirsiniz o derece yani.
Kendimi kıssam da asla tamamen kesemiyorum tatlı yemeyi.
O zaman diyet yapmamaya göre hayati yasamak gerek
Cevap
37Cevap
Hamburger tabii ki. Diyette olduğumda ara günlerimde kesin hamburger yiyorum.
Hamburgere kim hayır diyebilir ki 😅
Karşı koyamadığım yemek yok şu an için
Yok. Diyet yaparken psikopat gibi aşırı kuralcıyımdır.
Yemek değil de pasta 🤭
Bende bayılırım özellikle bol çikolatalı 😋
hiç diyet yapmadım ama yapsaydım tatlılara karşı koyamazdım
Bende tatlıya karşı koyamıyorum dünyadaki en güzel şeylerden biri
tatlısız bir dünya düşünemiyorum :D
Yemek istemiyorum onu resim koyma lutfeeeeen 😄 çift köfteli chedar peynirli dayanamam
Fotoğrafa baktıktan iki dakika sonra acıkıyor insan 😅
valla öyle lezzeti görüntüsü kadar değildir
canim cok cekmisse eger ne oldugunun onemi yok. heleki diyetin hic yok 😊
Ben diyet yapmıyorum ama spor yapan biri olarak yediklerime elbette dikkat ediyorum. Ama bu demek değil ki canımın çektiği bir şey yemiyorum. Arada bir iki tabak bol sarımsaklı mantı yediğim ya da bol yağlı bir yemek yediğim oluyor aşırıya kaçmamak kaydıyla 😅
arada kacamaklar yapmak iyidir. bende oyle iste cok kasmiyom kendimi.
Yemek değil ama çikolataya veya abur cubur tarzı yiyeceklere karşı koyamam sanırım
Onlar başlıca kilo aldırıyor zaten
Bu kadar çok tüketme zararlı şeyler hep
O zaman diyet yapmayacqksin
Herşeyi bıkana kadar yee
Yanlis anladin yapmayacaksin hic yani yapma durumuna dusmemen lazim zor olur senin icin çünkü
Diyetteyim diyen tombili kızların tamamı, sabahları bataklık gibi su içer, ekmek yemez fakat her yemeği löpür löpür gömer. Sonra da su içsem yarıyor derler.
Hayatımda boyunca hiç diyet yapmadım.
Bir boğanın diyet yapma ihtimali.
Hayal edemiyorum.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bütün yemekler. Doktor diyet menüsü verdıgınde yemekten sonra diyet menüsünde olan şeyleri yiyordum 😂
Öyle bir şey yok ya türk milletinin sandığı gibi bir kere yerimlik olay değil diyetteysen ne olduğu farketmez rutin gidersin
Diyet yapmıyorum, şükür ihtiyacım yok. Yemeye devam. 😃
cips görünce dayanamıyorum ama baya azalttım bi iki taneden sonra kesiyorum
Çok katı bir diyeyim olmadı kilo fazlam çok değil
ödül günü diye bir durum var :) hamburger tabi ki :)
Diyet yaparken çok sıkıyımdır ama cipse asla hayır diyemiyorum
Yemek değil belki ama çikolataya asla hayır diyemiyorum
Bir gün diyet yaparsam bunu düşüneceğim ama diyet yapacak bir kiloya sahip değilim kahretsin 😂
Yok. Diyetteyken istediğim her şeyi yiyorum zaten. Sadece miktarını kısıtlıyorum.
Tuzlu kavrulmus yer fistigi. Gozyasim pit 🥲
Ya hamburger hiç bir zaman hayır diyemiyorum ama şöyle bir şey de var diyete hiç ıhtıyacım olmadı
Hayatim boyunca hiç diyet yapmadım. Aksine, boyna yemem gerekiyor.😅😂
Mantı hamburger ev yapımı pizza sucuklu tost
Eğer diyet yapıyorsam, kesinlikle prensip gereği uzak dururum.
Yapmadım ama önümde çikolata olursa pasta falan kola hele dayanamam kendimi avutmak için soylicegim şey aman bidahami gelcem dünyaya 🤣🤣
Bu ben 😅
4 ay ekmek yemediğimi biliyorum 🙂
Keşke biraz daha iradenin koruyup tümden kesseydin ben mesela ekmeği bir kestim iki yıldır yemiyorum.
Arada yiyorum tam buğday ekmeği ama 2 dilimi geçmez
İraden harikaymis.. kactin ki
Bu hamburger görseli beni çok acıktırdı.. hakkıma girdin..
Pilava asla hayır demem
Bende bayılırım özellikle pirinç pilavına.
Ahhhahhhh 😂 canım çekti ya olsada yesek
Şöyle bol konserve mısırlı olacak ben öyle seviyorum en çok 😅
Ahhhahhhh 😂 bi de yanında tavuk etti uff tadından yenmez🤤🤤
Of be tam sporcu menüsü oldu işte 😅
Ahhhahhhh 😂 gece gece yemek eziyeti ettik kedimize ya 😂
Hamburger, pizza, mercimek köftesi 🙄
Mercimek köftesi çok güzel ya böyle bol yeşillikli limonlu olacak 😋
Tantuni. Mersinli damarım ortaya çıktı 😀
Tantuni benim aşkım 🥰
Canim istedi sabah sabah.. ah 1 buçuk senedir yiyemiyorum zaten...
Yok disiplin en iyisi zaten karşı koyamayip yersem o diyet büyük ihtimalle çoğu şeyde öyle olucakti bozulcaktir
Bamya kanka diyebilirim ya da rt çeşitleri cips Cola daha ne diyebilirim 😉😉
Hiç diyete girmedim hep aynıyım
Tatlı görünce akan sular durur sadece.
Diyete hayir 😆😆😆😆
Artik her şeye karşı koyucam kafaya taktım.
Köfte sarma düzgün tane tane olan tereyağlı pilav
tatlı künefe. yemek imam bayıldı
Tatlılara dayanamıyorum 🥧🥮🍨🍰
Vae , vişneli browni 😁
Köfte ve tatlılar olurdu
Sporcu olduğum için alıştık fast food yememeye 😊
Karşı koyduğun yemek var mı bari şişko
ben hiçbir yemeğe karşılık koyamam <3
Var iskender, çiğköfte, hamburger, lehmacun
Bilmiyorum aklıma bişey gelmiyor
Her şeyi yerim sporda yakarım
Puding
Markası @_Daphnee_ olacak ama yoksa yemeem
Ben hiç @VişneliBrowni_ yiyin yedirin diyom mu hain karı
😂😂
İskender 😂
Baya iyi o da ya asla karşı konulamaz
Adana kebap
Bende severim
ben diyet yapamam yemek yemeyi seviyorum :D
İçli köfte 😍
pizzaa
Çikolata
Kebap
Çikolataa
Fıstık ezmesi. 😂
Yok iradeliyim
ev yapımı mantı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?