Canım kahvaltı yapmak istemiyor. Kendime dışarıdan ne sipariş edebilirim?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Canım kahvaltı yapmak istemiyor. Kendime dışarıdan ne sipariş edebilirim?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Günaydın.
Bende kahvaltı yapmayı hiç sevmiyorum. genelde bu saatlerde dışarıdan dürüm veya fast food tarzı şeyler söylerdim. bu yüzden bunları seviyorsan abi bunları söyleyebilirsin. hamburger gibi veya lahmacun da olabilir.
Olabilir valla
sandwich tarzı bir şeyler söyleyebilirsin
Valla iyi kötü tost yaptım kendime
iyi yapmışsın gadası
Sağolasın
sende sağol
Kahvaltı güzel güzel git yap dışarıda 👍
Hastayım dışarı çıkamam
Geçmiş olsun o zaman sandivinc işte
Valla baktım ne sipariş edebilirim diye hep tavuk türü şeyler bende tost yaptım kendima
Afiyet olsun bal şeker şifalar olsun
Allah razı olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
7Cevap
1,5 kıymalı pide, yanına 1 lt kola, ordövrü falan işte tam karın doyurur
Tost söyleyebilirsin kahvaltılık
Evim merkezden uzakta öyle imkan olsa söylerim valla 🙃
Kido ve kinder alll 😋
Ayvalık tostu olabilir çayla iyi gidiyor
Lahmacun, döner, kebap gibi şeyler.
Haydi kahvaltiya
Zıkkım ye
Gel beraber yiyelim
Senle güzel her şey
O yüzden istiyorum ya seni yanımda
Konum at yavrum ordayım
Gel sen özele konumu aticam
😅😅😅😅😅😅😅😅
😂
Kaşarlı pide, hamburger, lahmacun
Hepside güzel
Hepsini sipariş ver 😂
Hastayım kız hepsini yiyeyem ki
Pizza söyle
Olabilir bayağı oldu yemeyeli
Simit
Üçgen peynirler ne güzel giderdi
Evet yaa
Yerim kendime geleyim de
Daha kahvaltı yapmadın mı
Yedim birseyler
Bu saatlerde kahvaltı mı olur ama çok geç
Hastayım ondan
Anladım çok geçmiş olsun
teşekkür ederim
Rıca ederim
Döner
Börek çörek
Lahmacun sipariş et
Beyti
Lahmacyb
Yeni bir lezzet mı bu lahmacyb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?