Yeme & İçme Üst komşunun yolladığı tabak çok güzel değil mi? EdaQuenn123 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor üst kata yeni bi komşum taşındı. böyle bir tabak yolladı çok güzel yaa Üst komşunun yolladığı tabak çok güzel değil mi? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
biradetmehmet Takip Et FenomenMaster Yaş: 46 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı. Tabak normal içindekiler guzel 0 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Aşçı tabağı süper vallahi, afiyet olsun. 0 0 Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 610 cevap paylaştı. Çikolatalı tatliyla börek coğ güzel duruyor ye beni ye beni diye çığlık atıyor adeta 😂 bekar olunca böyle şeyler yapamıyor yiyemiyor insan ev yapımı tatlıya böreğe hasret kaldım 😂ne acındırdım kendimi yaa🤣 0 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı. Tatliyla tuzlu yan yana mı? Keşke kabul etmeseydin, şimdi ona borçlu oldun. Çok gürültü yapmasa bari. Sen de bu tabağın iki katını yolla. 0 0 Yorumla
Mickywomen Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Bende komşuma benzeri bir tabak göndermiştim. Değil boş göndermeyi düşünmek, kadın tabağımı getirmiyor. Danilo'nun muhabbetine döndü olay😂😂😂 0 0 Yorumla
AddrenaliN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 58% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 557 cevap paylaştı. Tam bir altın günü tabağı valla bu tabak altını hakediyor 😅 1 0 Yorumla
Besara Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Ben kesin yemezdim daha yeni gelmiş neyin nesi nerden biliyim😅 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Komsuya bak bizim komsularda bana damacana su taşıtsın 🥺 0 0 Yorumla
ashleyloe Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 60% +1 yıl Gün tabağına bayılırım bende , Ağlayan pasta bile var 😂😂 0 0 Yorumla
KahveSacliHeRif Takip Et Master Yaş: 35 , eic 46% +1 yıl evet cok guzel gerı verırken ıcıne bırtane armut koy oyle ver adettendır 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben yiyemezdim sanırım 😅 daha yeni taşınmus bir dur bismillah neyin nesi belli değil 1 2 Yorumla EdaQuenn123 +1 yıl atın ölümü arpadan olsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😅😅 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Benim de üst komşu elektirikli süpürge sesi yolluyor yukardan aşağıya sağolsun. 0 0 Yorumla
Marskackini Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Çok güzel ya kısır ve sarma özellikle olsa da yesem 1 0 Yorumla
önemsizzzamankaybı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Başkalarının yaptığı yemekleri yemiyorum. 1 0 Yorumla
AleynaDerenoğlu Takip Et Master Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Oo böyle komşu oldu da biz mi istemedik :D. 1 0 Yorumla
yunhee Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 620 cevap paylaştı. Kafadaki tüm sorunları silecek o tabak.. 1 0 Yorumla
Bt74ever Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 501 cevap paylaştı. Şimdi ne güzel yenir o 🥲 0 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Sizin binaya taşıncam ben 😂 0 0 Yorumla
FilozofHYPATİA Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 89% +1 yıl Ayyyy bayılıyorumm böyle gün tabakalarınaaa😍 0 0 Yorumla
_816615122218_ Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Üst komşundan bana lazım nereden bulabilirim😊 0 0 Yorumla
daldakitırtıl Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 83% +1 yıl Şöyle bir tabak bütün dertlerimi sıfırlardı 0 2 Yorumla Buketciğiniz4001 +1 yıl Ben geldim artık derdin kalmıycak temam mı Yorumla daldakitırtıl +1 yıl Kalmıcakkkk ❤️❤️❤️ Yorumla
HELLRAISER38 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 38% +1 yıl Yemede yanında yat gibi bir şey olmuş. 0 0 Yorumla
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl kesin seni oğluna isteyecek yoksa yollamaz 0 0 Yorumla
Desuyonee Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Büyü vardır o yemeklerde sakın yeme 0 2 Yorumla ayla0302 +1 yıl Ne buyusu Yorumla Desuyonee +1 yıl @ayla0302 Ne bilem Yorumla
u KasiKesh Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sende boş gönderme 0 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çok müko. 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Çok iyi 0 0 Yorumla
Tubaacelyaaa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çok güzel görünüyor 0 0 Yorumla
Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 876 cevap paylaştı. Afiyet olsun 0 0 Yorumla
rumeysayemis Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 80% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 312 cevap paylaştı. Afiyet olsun 0 0 Yorumla
Asknedencanyakar_ Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evet çok güzel 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Güzelmiş. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Tabak normal içindekiler guzel
Aşçı tabağı süper vallahi, afiyet olsun.
Çikolatalı tatliyla börek coğ güzel duruyor ye beni ye beni diye çığlık atıyor adeta 😂 bekar olunca böyle şeyler yapamıyor yiyemiyor insan ev yapımı tatlıya böreğe hasret kaldım 😂ne acındırdım kendimi yaa🤣
Tatliyla tuzlu yan yana mı? Keşke kabul etmeseydin, şimdi ona borçlu oldun. Çok gürültü yapmasa bari. Sen de bu tabağın iki katını yolla.
Bende komşuma benzeri bir tabak göndermiştim. Değil boş göndermeyi düşünmek, kadın tabağımı getirmiyor. Danilo'nun muhabbetine döndü olay😂😂😂
Tam bir altın günü tabağı valla bu tabak altını hakediyor 😅
Ben kesin yemezdim daha yeni gelmiş neyin nesi nerden biliyim😅
Komsuya bak bizim komsularda bana damacana su taşıtsın 🥺
Gün tabağına bayılırım bende , Ağlayan pasta bile var 😂😂
evet cok guzel gerı verırken ıcıne bırtane armut koy oyle ver adettendır
Ben yiyemezdim sanırım 😅 daha yeni taşınmus bir dur bismillah neyin nesi belli değil
atın ölümü arpadan olsun
😅😅
Benim de üst komşu elektirikli süpürge sesi yolluyor yukardan aşağıya sağolsun.
Çok güzel ya kısır ve sarma özellikle olsa da yesem
İstek değil ihtiyaç ☺️
Başkalarının yaptığı yemekleri yemiyorum.
Oo böyle komşu oldu da biz mi istemedik :D.
Kafadaki tüm sorunları silecek o tabak..
Benimki de anca duvara vursun
Ay gün tabağı. En sevdiğim😋
Tatlıyı bana yollasana
Şimdi ne güzel yenir o 🥲
Sizin binaya taşıncam ben 😂
Ayyyy bayılıyorumm böyle gün tabakalarınaaa😍
Evet harika ya
Eee sende artık bos yollamazsin
Üst komşundan bana lazım nereden bulabilirim😊
Evet çingene çadırı gibi.
Gece gece canım çektiğğğ😥
Gün tabağı bu nerde görsem tanırım
Şöyle bir tabak bütün dertlerimi sıfırlardı
Ben geldim artık derdin kalmıycak temam mı
Kalmıcakkkk ❤️❤️❤️
Bu saatte mi gönderdi
Yemede yanında yat gibi bir şey olmuş.
kesin seni oğluna isteyecek yoksa yollamaz
Olsa fena gömerim he
öyle komşunun pıttığına gurban
Büyü vardır o yemeklerde sakın yeme
Ne buyusu
@ayla0302 Ne bilem
Sende boş gönderme
bizim niye böyle komşumuz yok abi ya
Sende ona tabak yolla, gelen tabak boş gitmez
Ev alma komşu al diye boşuna dememişler 😂
Nerede böyle komşular
Çok müko.
Acıktım bunu görünce
Çok iyi
Çok güzel görünüyor
çok güzel
Afiyet olsun...
Hangi apartman
Allam nolur böyle komşularım olsun
Afiyet olsun
bomba
Afiyet olsun
Banada ver
Çok güzel
Evet çok güzel
Güzelmiş.
Mis miss
Tam bir gün tabağı
Harika duruyor
Afiyet olsun size