
Selamlar... Kahve fiyatları çok pahalı ya, şokla okuyorum vallahi. 😬

Selamlar... Kahve fiyatları çok pahalı ya, şokla okuyorum vallahi. 😬
Fiyatlar gerçekten almış başını gitmiş bunu bile bile arada dışarıda kahve içmeyi o parayı veriyorum. En son geçen hafta içtim bir fincan kahveye 55 TL vermiştim
Evet dışarıda kahve içmeyi seviyorum tabi ki, yalnız da olsam arkadaşım da olsa genelde starbucks ya da normal kafe gibi mekanlara gitmeyi seviyorum. daha çok telefonda takılmak ve gezmek iyi geliyor ve gezerken de kahve içmeyi seviyorum ya da manzaraya karşı. bunun gibi mekanlar
En çok iş yerinde içerim. Suyum Kettle'ım var, marketten aldığım Nescafe 2'si bir arada kahvesini içerim. Kafede ya yılda bir kez içerim ya da hiç içmem.
Evet yaa sevilmez mi dışarda ayrı bi keyifli oluyor. En son 3-4 gün önce içtiydim galiba unuttum
Cevap
16Cevap
Aslında çok sevmiyorum :D nadiren içerim ama en son dün içtim herhalde.
Çok ısrarcı olan arkadaşlar olunca bazen gidiyoruz haliyle.
Birde askerden önce çok az çıkardım dışarı ama orada biraz akıllandım :D şimdi biraz daha fazla çıkıyorum :D :D
yok ya hatırlıyorum da öylesine dedim 😂 arada çıkıyorum ya çok gezmem ben, daha çok ev kuşuyum 😂🍀
😂😂 Müzik dinle oyun oyna arada kitap okurum. boş boş takılsam da ev güzeldir ssdasds
senin kadar okumuyorumdur ama eminim :D yazın daha çok okuyordum gerçi de azalttım bayadır. Toparlamaya çalışıyorum tekrar kjdsd
Halledeeruuuk :D
❄❄
Sıklıkla gittiğim bir kahveci var. Ortamı böyle ve çok seviyorum en son geçen hafta gitmiştim. 🤎
Dışarıda kahve içmeyi sevmiyorum fiyatları çok pahalı. En sevdiğim evde yaptığım sütlü kahvedir. En son 5 ay önce Eskişehir'de Türk kahvesi içtim dışarıda ama fiyatı koydu bence kazık yedik sabah sabah
En son pazar günü içtim. Dışarıda kahve içmek değil de arkadaşlarımla buluşmayı seviyorum daha çok.
Evde içmiyorum illa para vericem 😂 geçen hafta içtim en son mekana göre fiyat farkı baya var.
Sıkça gittiğimiz bi mekan vardı sadece kapiçiiino içerdim ama artık süt veriyorlar gibi geldi gitmeyi bıraktım
En son Aralık ayında latte içtiğimde 80 lira vermiştim bir daha da kahve dünyası ve Starbucks dışında bir kafede kahve içmedim ahsjshjs
En son sabah kahve içtim dışarıda içmeyi severim ama en son 2 ay önce içtim
Genel de kahve dünyasında içerim vakit buldukça gidip içiyorum en son 15 gün önceydi sanırım
Artık dışarda içmiyorum, babam iş hediyesi almış kahve makinası :D bonkör şey sjsj
Dışarıda kahveye para vermeyi saçma buluyorum (Kendimce)
Yani elbette dışarıda kahve içmeyi severim ama en son ne zaman birisiyle kahve içtiğimi düşünüyorum da sanırım 5-10 yıl kadar olmuştur zaten şu anki ekonomik koşullarda bir kahve bile dünyanın parası
2 gün önce içtim ve dışarda kahve içmek çok keyifli
Starbucks'dan içerik kahveyi onun haricinde evde içerim
Kahve 10 lirayken Kahve dünyasında
Evet 1 hafta oldu sanırım
En son kadıköyde bi arkadaşla 7 ocakta içmişiz :d
Çok severim. Biraz önce içtim.
Abardılar iyice
Dışarıda kahve içmeyi sevmem
Yok sevmem evde kendiminkini seviyorum
İyi ne güzel
sevmem param yok
Bu pahalilikta disari bile cikilmaz artik
Dün 😂
kahve tüketemiyorum
dışarısı soğuk olur stüdyom sıcak
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?