bana çok abartı geliyor dhgdfjg

Evet, aşırı saçma ve gereksiz.
Hayır, gayet güzel. Heyecanlılar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bana çok abartı geliyor dhgdfjg

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ İsteyenler yaparlar ben kendi adıma istemezdim fazlasıyla çocukça ve israf buluyorum. Bakış açısı artık olgunlaşmış akıl ve ruha sahip kadın ve erkek değil de, ilk sıkıntıda boşanma yolunu tutacak evcilik oynayan kız ve erkek çocuğu gibi! ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Ülkemizde evliliğin maksadı hayat arkadaşlığı olmadığı için diğer herhangi bir amaç ile yapılan evliliklerin gereksinimleri ile hiç ilgilenmedim ancak dışardan baktığımda görgüsüzlük gibi alıyorum ben kendi adıma.
Cevap
28Cevap
Aşırı saçma buluyorum Allah'tan benim hanımda benim kafadan
Evet saçma ve gereksiz buluyorum
Süper ötesi saçma..
Bu yaratıcılıklarını bilime harcasalar, ülkece uçmuştuk 😃😅😂

Balık etli dedikleri bu olsa gerek lskwgaa

Aşırı derecede igrenç, saçma ve gereksiz bence tamam görsel sunum iyidir de bu artık.. diyemedim bir şey 😏☺
Bunun bir psikolojik rahatsızlık olduğunu düşünüyorum ben. Haksız olduğumu da sanmıyorum 😄
Bu ne Allah aşkına🤦♀️tamam yeni gelin olursa özenilir haliyle, bide eşyalar yeni hep şık durur her şey de bu görseldeki resmen göze sokma
Bazıları normalde bu sunumdan çıkmış yani sofra olduğuna bin şahit ister yazıktır şuna harcadığın emeğe 😂😂 değmez iştahım kaçtı
Yani bir heyecanla yapıyorlar ama dışardan birine itici geliyor tabii.. yinede kiskanmaya gerek yok.. kadın evliligin heyecanını yaşıyor
Evet aşırı saçma. Bi de kocişimle kahvaltı keyfi, kahve keyfi yazıyorlar. Yapma etme diyen de yok bunlara.
Hahhahah bunlar sadece turkiyeye özgü ahhaha koptum yaaa
kıyamam ya çok tatlı görünüyorlar :D ben severim bana tatlı gelir böyle şeyler :)
Ben usengecim arkadaşım asla hazirlayamam böyle
Uln herkese gore iticiyse bunu yapik birde resim cekenler kim uzayli falanmi
Yeni evlenip görgüsüz olan arkadaşlarımı instagramdan çıkarıyorum. Çünkü yediklerini sıçtıklarını yaptıkları saçma sapan sunumlarla paylaşmaları ban görgüsüzlük gibi geliyor
Evcilik oynarken bile bu kadar olmuyordu.. bana göre Iq düşüklüğü
Herkes kendi mutlu olduğu gibi yaşıyor. O yüzden saçma diyerek onları incitmek asıl saçmalık.
Yani genel olarak komik buluyorum bazılarını ama bu görseldeki çok abartılmış yani bu ne ya hahsh
Bu fotoğrafda olanlardan bahs ediyorsak saçma ve güzel değil
Yeni eski? Nasıl bir ayrım bu. Sunumdan çok içtiğime bakarım. 2 . odaklandığım nokta sunum ise zaten yanlış kişiyle evlenmişim demektir veya evleniyorum demektir
Aşırı saçma gereksiz yeni gelin sunumu nedir normal sunum yapın ışte asko kuşko sunumu gibi.
Ayyy çok kötü beee gözlerim kanadiii 😂🤦🏻♀️
iğreniyorum :D
Ucuz basit geliyor.
Yeni gelinler toplatılmalı
Cehalet olarak görüyorum
Evet aşırı saçma ve komik bana göre jjgj 😅
Komik buluyorum
Evet cidden saçma sxmdmdn
Evet sadece gülüyorum😂
Bu görsel abartı
Aşırı ve gereksiz saçma duruyor.
Gereksiz bence
Evet saçma
Evet bence çok saçma
iğreniyorum desem yeridir
Çok saçma gereksiz
Yapan yapsın bana ne bea. Ben hayatta yapmam.
Evet, aşırı saçma ve gereksiz
Oyuncak kahvaltıya gerek yok bence
Yeni gelin işte hevesli daha skdk
Aşşşirı ıtici iiiyygg
Evet aşırı sacma
Oyuncak gibi nefret ederim õyle seylerden
Fazlasıyla seviyesiz zevksiz buluyorum.
Aşırı abartmşlar ya ama gzel olmuş
Oldukça saçma gözüküyor.
Aşırı gereksiz bence.
İşsizlikten başka bir şey değil
Saçma sapan boş işler bos zaman harcama
Aşırı saçma buluyorum
Görgüsüzlükten başka bir şey değil bu.
Market sepeti iyiymiş
saçma değill herkesin zevki farklı
Komik😂
Salam canım şeyler
canım canım şeyler
Saçma tabi özelini niye sunuyon millete
Saçmalık
Evet buluyorum bunaltiyorlar adami
Aşırı saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?