Benim 12 yaşından beri firem yok ancak bu yıl sagligimla ilgili biraz problemliyim. Midemin çoğu yeri yaralarla kaplı imiş gunde 5 kez ilaç içiyorum.
Bir doktora danışıp öyle karar vereceğim.
Benim 12 yaşından beri firem yok ancak bu yıl sagligimla ilgili biraz problemliyim. Midemin çoğu yeri yaralarla kaplı imiş gunde 5 kez ilaç içiyorum.
Bir doktora danışıp öyle karar vereceğim.
Çok şükürler olsun ki Ramazan'ı şerif mübarek ay güzelliği ile geliyor 😊🕋📿 Rabbim şimdiden samimi kalpten oruç tutan kardeşlerimizin oruçlarını kabul etsin inşallah amin evet tutacağım
Bu sene tutarım büyük ihtimalle ama geçen sene tutamamıştım çünkü corona virüs geçirdim ciğerimde hasar bırakmıştı ilaç kullanmak zorundaydım şu an Allah a şükür birşeyim yok
Cevap
20Cevap
Allah şifa versin öncelikle miğde rahatsızlığı çok kötüdür tabi beterinden korusun inşaAllah, bende çocukluktan tutarım Allah nasip eder inşaAllah yine bu yılda
Allah Acil Şifalar Versin İnşaAllah Tutarsınız Oruç Tutmak İçin Bu Yıl İş düzenimi değistirdim Bir An Önce Gelsin Tutalım Allah Nasip ederse😊
Bende tutardım hepte kronik rahatsızlıktan dolayı maalesef tutamıyorum
Neyin var
MS hastasıyım
Son üç yıldır hep tuttum umarım bu sene de tutarım.
Tutacağım inşallah. Ama sen zor tutarsın sanırım. 5 tane ilaç ne demek.
Evet tutacağım. Size de acil şifalar diliyorum
her zamanki gibi tutmaya devam. vede hasta iseniz ilaç kullanıyorsanız oruç tutmamalısınız..
Geçmiş olsun, Allah tez lifa versin. Mazeretsiz tutmamaktan Rabbim muhafaza etsin ☺️
İlaç kullandığım için tutamıyorum maalesef. Eskiden ne güzel tutardım.
Bulabiliyorsan bol bol hakiki bal ye. mide için en güzel tedavidir ilaca vereceğin parayı bala ver...
nasip olur da Allah sağlık sıhhat verirse, evet.
Sağlık nedenlerinden dolayı bu yıl tutamıyorum
Tutuyorum, bu sene ee tutacağım inşallah
Nasip olursa tutucam
Özel günlere denk gelmezsem tutarım.
Tutarız ne var
Allah nasip kısmet ederse tutucam inşallah.
Nasip ederse Allah tutmak istiyorum
doğuştan oruçluyum
Elhamdülillah tutmaya devam
Evet tutucağım 3 ayların çoğunu tutarım zaten
İşim olmaz kimseyi de ilgilendirmez
Sen aç kalma
Ne zaman başlıyor Ramazan?
Martta
Evet
Tutmayı düşünüyorum
Hayır tutmuyorum hiç
Evet
Evet inşallah
Hayır
Allah nasip ederse tutacağım.
Evet tutcam
ALLAH izin verirse ınsALLAH tutacağız
Tabikş
Mecburen
Tutmayacağim
İnşallah
Tutmuyorum...
Gerçekten mi
Evet neden
Yani tutamıyorum gibi bir şey bekliyordum daha çok
Şaşırmana gerek yok
Müslüman mı degilsin
Aleviyim
E o zaman tutman gerekiyor kız 😅
Bilmiyorum ailemden öyle biliyorum. Yasadigim sehirde de oyle cogu kisi. Yani tutsam tutarim yasak degil sonucta ama yani boyle gorduk biz de...
Anladım yanlış yetiştirilmişsin senle bunun hakkında uzun uzun konuşmak isterim aslında ama seni sıkmak da istemiyorum
Sıkıntı yok konusabiliriz
Xper yetmiyor diyor kurallar değişmiş mi kac Xper de mesaj atilabiliyot
Instagram? Var mi
Evet var
Hesabini yazar misin
Yazd
Yazdim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?