Kek yapmayı hiç beceremiyorum. Ağlayacağım artık ya bir kere bile mi olmaz?

Bu kaçıncı denemem içi hep çiğ kalıyor.. ıslak oluyor
Kek yapmayı hiç beceremiyorum. Ağlayacağım artık ya bir kere bile mi olmaz?
Cevapla