Hangi tatlıyı tercih edersiniz? Ankete katılımınızı bekliyorum..


Ağlayan pasta
Trileçe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi tatlıyı tercih edersiniz? Ankete katılımınızı bekliyorum..


Pasta ağlamasın ben yiyim onu😋
Aynen ağlamasın 😅
Teşekkür ederim
Ağlayandan alayım..
Yapmadım ki anket yapıyorum 😅
Yapsaydın ağlayan derdim yani.. 😄
Aklıma girme kendimi tutuyorum yapmamak için 😄
Cevap
10Cevap
İkisini de çok severim ama bu sefer trileçe diyeceğim.
Ağlayan pasta tercih ederim.
Triliçe tabi ki. ama üzüldüm ağlayan pastaya :(
Neden üzüldün ağladığı için mi 😄
Evet ağlamasın :D
Ağlamaz ağlamaz çok leziz bir tatlıdır kendileri 😅
Ağlayan pasta mi varmış ilk defa duyuyorum. Nasil peki tadi güzelse ben de yapacam
İlk defa mı duyuyorsun ben şok 😳 tadı muhteşem benim favorim..
Tarif ver bakayım.
Keki için;
4 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
3 yemek kaşığı kakao
4 yemek kaşığı süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı un
Keki ıslatmak için;
1,5 su bardağı süt (300 ml)
Üzeri için;
2 paket krem şanti
2 çay bardağı süt (250 ml – krem şanti için)
1 paket hazır çikolata sos
2,5 su bardağı süt (500 ml – çikolata sos için)
Yapılışı?
Öncelikle uygun bir karıştırma kabına yumurta ve toz şekeri alalım. Köpük köpük oluncaya kadar mikser yardımıyla çırpalım.
Ardından süt, kakao, kabartma tozu, vanilya ve unu karıştırma kabının içerisine ekleyelim.
Tüm malzemeleri güzelce karışıncaya kadar mikserle tekrardan çırpalım. Kek hamurumuz hazır.
Şimdi dikdörtgen borcama alarak tabanını ve kenarlarını bir fırça yardımıyla güzelce yağlayalım.
Daha sonra kek hamurunu borcamın her yerine eşit bir şekilde yayılmasına dikkat ederek boşaltalım.
Kekimizi önceden 160 derece ısıttığımız fırında, fansız ayarda 30 dakika boyunca pişirelim.
Sürenin sonunda keki fırından alalım ve sıcağıyla üzerine oda sıcaklığındaki sütü her yerine gelecek şekilde gezdirelim.
Kek sütü hızlıca çekecektir. Bir kenarda soğuması için bekletelim.
Diğer taraftan ağlayan pastanın çikolatalı sosu için 1 paket hazır çikolata sosu ve 2,5 su bardağı sütü tencereye alalım.
Tel çırpıcıyla karıştırarak koyulaşıncaya kadar sosumuzu pişirelim.
Çikolata sosu kaynayıp koyulaştıktan sonra ocağı kapatalım ve soğuması için bir kenarda bekletelim.
Pastanın krem şantisi için uygun bir karıştırma kabına krem şanti ve soğuk sütü alalım.
Mikserle krem şanti katılaşıncaya kadar çırpalım.
Kekimiz iyice soğuduktan sonra hazırladığımız krem şantiyi kekin üzerine alalım. Bir spatula veya pasta sıvama aparatı ile her yerine iyice yayalım.
Krem şanti sürmeden önce kekin güzelce soğuduğundan mutlaka emin olalım. Aksi halde krem şanti eriyerek dağılabilir.
Krem şantiyi güzelce sürdükten sonra tamamen soğuyan çikolata sosunu krem şantinin üzerine boşaltalım.
Pastamız hazır olduktan sonra en az 2 saat boyunca buzdolabında dinlenmeye bırakalım.
Dolaptan aldıktan sonra dilediğiniz büyüklükte dilimleyerek servis edebilirsiniz. Afiyet olsun!
Çok sağol 👍
Rica ederim afiyet olsun..
Yapıp yiyince görecez bakalım afiyet mi olacak zehir mi
Ben yapınca afiyet oluyor sizi bilemem 😅
O zaman yap da önce tadalım sonra yapalım. Şimdi bu iş köre renkleri tarif etmek gibi oluyor. Hiç alakasız bir şey de yapsam farkı anlayamam.
Yaparım da anca bana yeter 😅
Yuhhh demek ki tatli krizin tuttuğunda ortamda tatli yoksa can sağlığımız için senden uzak durmak lazım :O
Çikolata olsa yeter 😄
O zaman yakınlarında dolaşan herkes can güvenliği için yanında çikolata taşısın. Koca keki yemek ne yaa :O ben verdiğin tarifteki ölçülerin yarısını yapicam 3 kişiye.
Mecazi anlamda yanı okadar midem yok bir kere
Ha ha ha peki peki kızma hemen 😀
Yok kızmadım zaten 😅
Yaptın mı pastayı
Yok yapmadım karar veremedim henüz 😅
Şu güzelim pastayı bile ağlatan bize neler yapmaz ki... ağlayan pasta
😅😅
Frambuazlı trileçe varsa gözüm ondan başkasını görmez.
2 haftadir tatli yemiyorum hepsi olur şu an ama yiyememm
Şu ağlayan pasta hep çakma gelmiştir bana trileçe elbette
ben pasta mi alayim lütfen 😀😀
Tabiki ama ortada pasta yok sorun orada 😅
😂😂😂
Sen hangisini yapmışsan 😜
İkisini de yapacak bir durumda değildim.. Yapmadım yani
İnsan bir neyin var der.. Çok teşekkür ederim..
Ağlayan pasta bence. Trileçe biraz ağır.
Tercihim ağlayan pastadan yana
Ağlayan pasta bayaa iyimiş.
Ağlayan pasta tabiikide kanka
Trileçe tercih ediyorum
Ağlayan pasta
Ağlayan pasta
Ağlayan pastaya bayiliyoruuummm🤩😩
Ağlayan pasta
İkisinide yerim😂
Trilice diyorum
Krema daha az olmalı
Trileçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar