Tabii ki tabii ki severim özellikle kelle paça çorbasını severim en son bundan 5 yıl önce içmiştim ama güzel yapılması gerekiyor şimdi bazı yerler güzel yapmıyor
İşkembenin tadını beğenmedim. Ama kelle paça içinler ağzının tadını biliyor çok güzel bir çorba. Hafif kırıklık hissedeyim hemen soluğu Emsi de alıyorum.
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Kelle paça ve işkembe yemekleri sever misiniz? en son ne zaman yediniz içtiniz? ve yiyen içenler hakkında ne düşünüyorsunuz?