Bisküvili pastaya kendi yorumumu kattım, sizce nasıl olmuş?

Bisküvili pastaya kendi yorumumu kattım, sizce nasıl olmuş?
En alta pasta kreması üstüne çilekli süt ile ıslattığım bisküvi üstüne sıcak kakaolu puding üstüne tekrar çilekli sütlü bisküvi onun üstüne kalın puding üstüne bir kat daha bisküvi sonra toz haline getirdiğim bisküvileri serptim tekrar bol çilekli süt ile ıslatıp streç ile sardım bekliyorum
Allahım inşallah güzel olmuştur çok uğraştım 😂
Allahım inşallah güzel olmuştur çok uğraştım 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Oğlum çok iyi olmuş lan
Bisküvili pastaya kendi yorumumu kattım, sizce nasıl olmuş?
Cevapla