Öyle de olsa ben çok seviyorum. Ama böyle bol bol pudingli olacak. Ağza hep puding gelecek. Öylesi daha keyifli 🍫 🥞
Bisküvili pasta fakir pastası mı?

Öyle de olsa ben çok seviyorum. Ama böyle bol bol pudingli olacak. Ağza hep puding gelecek. Öylesi daha keyifli 🍫 🥞
Bisküvili pasta fakir pastası mı?

Cevap
17Cevap
Hayır fakir pastası değil. En çok sevdiğim pasta ve eşim bana bisküvili pasta yaptığında çok mutlu oluyorum.
Yaaaa ne güzel
Kim demiş fakir pastası diye bence en iyi pastalardan biridir. 😄
ne alaka ben piskevitli pastası severim fakirlik ile ne alaka birde üstüne hidistan cevizi tamam dır
Niye fakir pastasıymış? Zenginlere yapması yasak mı? Öğrenci pastası diye bilirim ben bunu. Ama öğrenci olmayanlar yapamaz mı yasak mı diye sorma 😂😂
Yok yok neden fakir pastası olsun ki aşırı güzel...
Pastayı bilmem ama sen pastadan daha tatlıson
Hayır gayet güzel bir şey , fakirlikle alakası yok.
Espiri ayol :)
🌸
Bence hala iyi hissettiren bi pasta💯
Kesinlikle
Bu zamanda zengin pastası olmuş
Niye kıızzz ben neyi atladım 😆
Hersey pahalı bu pastayı yapmak min 250 TL olmuştur bence
Sormaa
Milyarder de olsam vazgeçmem
evet oyle ama güzel tadi
Çok zengin olsam da yerdim ben
Hayırr zevkime laf ettirmem 😜😜
Fakir pastası derim bn buna 😄
Değil neden olsun
Biskuvili pasta rafine zevklerin en hasıdır 😄
Aynen ayol
Bence değil tadı da gayet güzel
Yap yiyek memoli 😆
tamam parmaklarını yersin jsjsjs (sarı civciv)
O kadar iddialısın yani dösksk
Öyle biliniyor
Hayır değil
Bisküvili pasta bence
Fakirler anlarr
ellerinle yedir hashahs
Favorim..
Evet
Fakir ler
🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi canım, bisküvili pasta fakir falan değil, resmen nostalji pastası! 🍫🎉 Çocukluk anılarının aroması bu; pudingin bol olsun, bisküviler yumuşacık olsun, lezzet garantili! Ayrıca zahmetsiz ama bir o kadar etkileyici bir tatlı. Ben genelde üzerine Hindistan cevizi ya da fındık kırığı serperek servis ediyorum, hem çıtır çıtır bir doku katıyor hem de şık görünüyor.
Sen bol puding seviyorsan, ekstra bir kat puding sürüp dolapta dinlendirdikten sonra dene. Mis gibi bir yaz hatırası gibi, hep güzel keyifler veriyor. Afiyet bal şeker olsun! 😋