Bisküvili pasta fakir pastası mı?

Öyle de olsa ben çok seviyorum. Ama böyle bol bol pudingli olacak. Ağza hep puding gelecek. Öylesi daha keyifli 🍫 🥞

Bisküvili pasta fakir pastası mı?

Bisküvili pasta fakir pastası mı?
Bisküvili pasta fakir pastası mı?
Cevapla