⭐ Artık dondurucular sayesinde kışın bile özellikle bezelye yemeği planlayabiliyoruz hatta taze fasulye bile akşam soframıza konuk oluyor. Sizin bu sebzeleri nasıl sevdiğinizi öğrenebilir miyim lütfen?⭐
#tubasueda 🍀🍀
Taze fasulye, barbunya, bezelye gibi sebzeleri zeytinyağlı mı, etli mi tercih edersiniz?
Taze fasulye hem kıymalı hemde zeytinyağlı oluyor severek iki versiyonunu yerim. Barbunya zevkle yediğim bir yemek değil karnımın doyması için yiyorum onu da hiç etli görmedim. Bezelyeyi zeytinyağlı şeklini görmedim kıymalı içinde küp küp patatesli şekli güzel oluyor
Ayrıntılı bilgiler için teşekkürler 😍 Barbunyanın zeytinyağlı olduğunu biliyorum tabiki ama damak zevkine göre etli de olabiliyor. Çok güzel açıklama evet 👍🧡🧡
Detaylar ile bazen sıkıyor olabilirim kusuruma bakma. Tabiki zevkler tartışılmaz aslında sebzeyi etli ve kıymalı yemek sağlıklıymış bu bir beslenme tarzı çoğunlukla bazı sporcular bunu yapıyor
Bir ürüne ulaşım, çağımızın getirdiği nimetlerle kolaylaşıyor. Etli yemekler lezzetli oluyor ama sürekli tüketilmesi sağlıksız. Hatta hayvansal gıdaların sürekli tüketilmesi iyi değil. Mesela kimileri kahvaltıyı yumurtalı sucukla birlikte süt, peynir ile yapıyor. Öğle yemeğinde etli yemekler ile ayran içiliyor. Akşam yemeğinde yine aynısı. Ekmeğin dışında her şey hayvansal gıda. Vücut o yemekleri algılarken, bi ısırık tavuktan alıyor bi ısırık başka bi tavuktan, bi ısırık inekten, başka bi ısırıkta koyunun birinden, alıyormuş gibi algılıyor. Yamyammış gibi düşünüyor. Sonra kilolu bi insan oluyor karşımızda. Zeytin yağı daha insancıl bi gıda olduğu için, oyum zeytin yağına.