Misafirlerim hiç memnun kalmadk galiba sizce?

Bugün misafirlerim geldi, iki gündür temizlik yaptım onlar gelecek diye poğaça kek pasta biseyler yaptım. Biseyler ters gitti çayın tadı olmadı, kahve iyi olmadı falan. Bakışlarından anladım begenmediler, bidaha kimseyi davet etmeyeceğim. zaten bidaha geleceklerini de zannetmem. İnternetteki gibi sunumlar beklediler sanirim. Çay kendime almamıştım kosturmaktan. Çayın tadıni anlamam için sen de kendine alsana dediler ordan anladım begenmedilerjni. Çayim da hiç olmamış. Napayım elimden geleni yaptım sizce hislerim doğru mu?
Misafirlerim hiç memnun kalmadk galiba sizce?
Cevapla