


Gorsellediki yemekleri yaptık enfes oldu bence 🤗🤗
Siz peki ne yaparsınız...
Cevaplari bekliyorum...



Gorsellediki yemekleri yaptık enfes oldu bence 🤗🤗
Siz peki ne yaparsınız...
Cevaplari bekliyorum...
Yoğurt çorbası ya da mercimek içli köfte yaprak sarma mantı karnıyarık pilav salata tavuk mezede olabilir en son tatlı ve çay sonra meyve
Mantılar açarım sarmalar sarıp yağlamalar yaparım gadası
Cevap
8Cevap
Mangal yaparım kesin Adana kuşbaşı ciğer😅
Hamburger sipariş :D
Onlara tavuklu patatesli tava yapardım parmaklarını yerlerdi
Ben sadece kendime yemek yaparım. Dışarıdan sipariş ederim, oturup yer. 🤷🏻😅
Pek yemek yapmayı beceremiyorum ya iki yumurta kırarız
Bunlar çok güzel görülüyor, maşallah!
Teşekkür ederim benzerleri internet buldum 😂😂
🤣🤣🤣 zaten acıktım, adama köfteler de hala çözülmedi 🤣🤣🤣
İçinden geçirdim, acaba bi çaylığına gelsem mi diye!
Gel canım 😂
Çay bahçene canım! O yiyecekler bu resimlere benzediklerinden emin misin? 😂😂😂
Vay bahane!!!
Evet
offf görünce karnım acıktı yine :)
Yaparım
Zıkkım yesinler
😂😂 ayıp
Gelirken bana mı sordular , misafirlerden nefret ederim
Peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar