Merhabaa 🌸
Bence kadın-erkek olarak düşünmemeliyiz. Yemek yapmayı bilen ve el lezzeti olan her insan bana göre bir adım öndedir.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Merhabaa 🌸
Bence kadın-erkek olarak düşünmemeliyiz. Yemek yapmayı bilen ve el lezzeti olan her insan bana göre bir adım öndedir.
Siz ne düşünüyorsunuz?

Açıkçası annemin karnında yemek yapmayı öğrenemedim Hala da tam anlamıyla bildiğimi düşünüyorum fakat internetten tarifleri okuyarak ya da yemek videolarını izleyerek elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum lezzetli oluyor ya da olmuyor Sonuçta ben deniyor muyum yapmaya çalışıyor muyum ona bakıyorum lezzetli olsa tekrar tekrar yapıyorum lezzetli olmazsa uzun bir süre denemiyorum
Bende öyle yapıyorum haklısın.
Hayır değildir. ben yemek yapmasına bakmıyorum ayni bu bir kriter değil. benim için karakteri önemlidir. tabi ki herkes adına konuşamam ama ben kendim için konuşursam önde değildir benim için. çünkü kadın da erkekte iyi yemek yapabilir yani bu çok büyük bir avantaj değildir. eğer bilinmiyorsa zaten tariflere bakarak yemek yapabilir yani ben bile bazen başarabiliyorum yemek yapmayı ki hiç yetenekli değilim normalde. kadının yemek yapmayı bilmesi bence kendisi için avantajdır. çünkü her zaman insan hazır yemek bulamayabilir.
Yemek yapmayı bilen kadın evlenilecek kadındır yani
Bir adım öndedir bence ✨
Cevap
16Cevap
her kadın yemek yapabilir bence yeter ki elinde tarif olsun böylelikle dünya mutfağından bile yapabilir
tabi el lezzeti faktörü de var o da zamanla oturur
Evet el lezzeti çok önemli.
o da yemek yapa yapa düzene girer
göz kararı düzeni de oluşur
Başta bilenen detaylar olmadığı için bir adım önde diyemeyiz.
Öğrenince tavşan etkisi yapar tabi ❤️😂
Kesinlikle 👍 Tabi yemeği sevgiyle yapmıyorsa bir değeri olmaz bu da ayrı bir şey 🙂
Kadın erkek fark etmez, herkes yemek yapmayı bilmeli
Öndedir, ben bilmiyorum benim için bile kıymetli bu hatunlar 🥳
Mümkünse yapmasın çok varoşça geliyor bana yemekle övünen
Bir boğa burcu ile birlikte ise önde olmuş olmamış hiç bir önemi yok.
Yemek yapmayı bilen bir kaç adım öndedir bence
Sevgi katılan yemek, her daim en lezzetlisidir. 🙂
Anlayan dinleyen kadın bir adım öndedir yemeği bende yapıyorum :)
Kesinlikle beraber yemek yapmak süper olur ya dizilerdeki gibi 😊
Yemek çokta önemli değil önemli olan yatakta ne kadar kıvrak ve ateşli olduğu
Evet önde olur 👍🏻
hayir.
Evet öndedir
Bir + durum tabi
Evet
Halis Kadın Ya
evet öndedir :(
10 adım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?