Evet, benim için tercih sebebidir. En azından büyük bir artı puandır. Damak zevkime önem veren biriyim sonuçta. Hem gözümü hem karnımı doyurmayı başaran bir kadın, beni kısa yoldan tavlayabilir.. 😅😂
17 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHiç bir şey tek başına tercih sebebi olmaz.
Eğer olursa ne olursa olsun ilişki sağlam temeller üzerine oturtmuş olmazsınız.
En ufak kıpırtı da biter gider.10 Yorumla
+1 yılBeceriksiz ve/veya tembeller gün yüzüne çıkmış. Erkeğin çok para kazanması tercih sebebidir denince kıyamet kopuyor ama kadının güzel yemek yapması dendiğinde sorun yok mu yani? Bkz. Çifte standart
22 Yorumla- +1 yıl
çok para kazanmakla güzel yemek yapmak bir mi
- +1 yıl
Nitelik.
+1 yılGüzel yaparım güzel yerim tercih eden olmadı
24 Yorumla- +1 yıl
Çok iyi Ha haaa😃
- +1 yıl
Aşkın gözü kör, arada kaynıyorsunuz hep
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır değildir ben aşçı aramıyorum seveceğim bir ömür mutlu olacağım eş arıyorum sadece.. bu yüzden de yemek yapması önemli değil
20 Yorumla
+1 yılYemekle iş bitmez ki gadası
00 Yorumla
u +1 yılTercih sebebi değil de 10 adım önde diyelim
263 Yorumla- +1 yıl
Nerden cikardin burdanmi 😂
- +1 yıl
Hahah ciddimisin derim ama harbi bak demem diyemiyorum 😂
- +1 yıl
Bak sen herkes bu adam diye müzede banami bakacak yok ona karşıyım bedenim toprakta curusun😌
- +1 yıl
Yok biz misirlimiyiz 😂
- +1 yıl
Arap tipi var bende eminmisin tenim beyaz benim
- +1 yıl
Yok kız ne bozulması gülüyorum ama yorgunum nedense 😌
- +1 yıl
Spor hergun yapıyorum yorulmadan değil bu aralar uyku erken bastırıyor
- +1 yıl
Yok bak oruç tuttuğum zaman zombi gibiydim şimdi değil 😂
- +1 yıl
Ben yaptığım sporun saatlerini bilsen sen insan değilsin dersin ondan değil kesin bir vitamin eksik gene d vitamini ya da B12 bunlar bende eksik çıkıyor d anlarım herkesde var ama B12 benim aldığım besinlerde vücut nedense almıyor
- +1 yıl
Ben normalde her beşinde B12 alıyorum ama işlemiyor iğne vuruldum gene yükselmemis ilaç aldım bitti bidaha alim gıdım
- +1 yıl
Çok peynir süt hakiki yoğurt
- +1 yıl
Valla istemiyor doktorumda şaşkın 😂 kadın beni kontrol ediyor arıyor 😂
- +1 yıl
Bilmiyorum bende anlamadım d vitamini anlarım Türkiye'de herkeste eksik ama bu değişik
- +1 yıl
Valla napcaz bu B12 yediklerim hepsi B12 nereye gidiyor bu b12
- +1 yıl
Prof zaten bu
- +1 yıl
Çayı sadece kahvaltıda 2 bardak başka hiç içmem öyle keyif felan
- +1 yıl
Yaptırdım bişey çıkmadı temiz çıktı ben bazen insan olmadığımi düşünüyorum 😂
- +1 yıl
Olabilir B12 verecek birisi lazım 😂
- +1 yıl
Yani evet millet kan arar ben B12 yüksek insan 😂
- +1 yıl
Şaka maka ama B12 harbi yükseltemedim
- +1 yıl
Yani şükrediyorum kız hastalık çok değişik değişik herkeste ama ölümdende korkmam yani olursa olur ölürsek ölürüz
- +1 yıl
Yani öyle derler ama sevilirim çevremde sevenim coktur 😂
- +1 yıl
Yani kötü değilim Allah'a şükür iyi insan olmak gerekir kötüler heryerde kalbiniz temiz
- +1 yıl
Kötü bol şu an dünyada ciddi biz iyi olalım yardım edelim yardıma muhtaç insanlara yeter
- +1 yıl
Yani yitiren çok ama dünyanın sonu kötü sanırım öylede bitcek gibi
- +1 yıl
Bencede gerçi şu an paranin değeri yok o ayrı
- +1 yıl
Bundan sonra gelen geleceğe yazık bişey demiyorum
- +1 yıl
Yapmiyolarki çocuk şu an yapan yok ülkede nüfus kalmicak
- +1 yıl
Ah ulan mülteciler 😂bişey demiyorum Dersim'de
- +1 yıl
Derdimde
- +1 yıl
Yok olmam ben kimseye aşık felan 😌
- +1 yıl
İyi geceler sanada
+1 yılErkeğe giden yol midesinderdir derdi ananem jdjd beyni değil mide djd arasında çok fark var bir erkek ilk tercihi yemek yapan bir kadın ise kendisine anne modu kadın arıyordur
10 Yorumla
+1 yılYani +1 kriterdir bence. Ama tek yemek yapmasına göre karar alınmamalı. Yapamıyorsa da beraber birşeyler hazırlanılır.
10 Yorumla
+1 yılEvet kesinlikle. Erkekler güzel yemek yapanı sever. Güzel yemek yapanı kim olsa sever. Kadınlar da erkekleri sever yani.
10 YorumlaKısmen diyebilirz 😄 evde bir tarafin güzel yemek yapması şart. Erkek veya kadın birinin mutlaka güzel olmalı
10 Yorumlaİyi yemek yaparım. Benim için sebep olmasa da benim kadar yemeği iyi yapabilmesi az çok gerekli. Yani öne cıkan bir beklenti değil.
10 Yorumla
+1 yılBunu tercihlendirmem. Bende güzel yemek yapıyorum. 😄
10 Yorumla
+1 yılYemek ve cinsellik arasında kesinlikle bir bağ var hem yemek yemek hem yapmak
10 Yorumla
+1 yılTabii ki de öyle yemek yapmayan biriyle asla ve katla Evlenmem
10 Yorumla
+1 yılhemde nasıl ben hiç anlamam yoksa aç kalırız sadece yemek yapması yetmez ama
10 YorumlaSadece güzel yemek yapması tek başına tercih sebebi olamaz
10 YorumlaKadının yemegini yigecek kadar ic ice gelmişlerse zaten tercihini yapmis dimi🤠
10 YorumlaGözel yapıyorsa bir artıdır ama tercih sebebi değildir.
10 YorumlaTabiki kadın güzel yemek yapacak ki bende oturup afiyetle yiyeyim
10 Yorumla
+1 yılİsterse her akşam pizza söylesin ama taş gibi olsun
10 Yorumla
+1 yılTek bunun için tercih ediliyosa kadın ozaman vay halimize..
10 Yorumla
+1 yılHayır tabikii , insan aşk için sevgi için evlenir yemeği birlikte de yaparlar.
10 Yorumla
+1 yılŞahsen ben güzel yemek yapan bir erkeği çekici bulurum ama tercih sebebi olamaz
10 Yorumla
+1 yılYemek yapması yeterli, güzel yemek yapması çok çok iyi olurdu.
10 YorumlaHaratlık önemli elbette ama bazen yetmiyor bazıları için
10 Yorumla
u +1 yılTercih edilmesinde tek sebep olamaz tabiî ki ama 1:0 öndedir.
10 YorumlaHer türlü erkeğini doyurmalı kadın dediğin böyle olmalı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarnini doyurmayi beceremeyen erkekler icin olabilir
20 Yorumla
+1 yılGüzel yemek yapması ekstra bir şey kazandırmaz, bilmiyorsa birlikte de öğrenebiliriz..
10 YorumlaEtkisi coktur ama tek başına yetmez başka şeylerde lazım
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDili uzun olmayan kadın tercih sebebi olabilir, boş ver yemeği 😃
112 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSize bant mı dayanır 😂😂
Cevap sahibi+1 yılBen kendimi mumyalıyorum, tümden kurutuluyorum 😃
Cevap sahibi+1 yılDirekt kurtuluş 😂
Cevap sahibi+1 yılArkadaş bi kadının boyu 1.55 olup da dili 2.55 olur mu yaaa
Cevap sahibi+1 yılValla keşke sadece boydan alıp oraya verse.. Beyinden de alıp dile vermiş 😂
Cevap sahibi+1 yılHaklısın
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılçin atasözü derki, bir erkeğin herdaim midesini dolu, t şşlarını ise boş tutun.. bu felsefen olsun.
10 Yorumla
+1 yılSebebi neymiş net tercihtir 😂😂😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
o memeler birgün elbet sarkacak ama zeytinyağlı yaprak sarması, mantı, dolma, etli kuru fasülye baki kalacak 😂😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂 gerçekler acıtır evet
Ben mutfak şefiyim biraz eleştirel yaklaşa bilirim
13 Yorumla- +1 yıl
@Gizlibirasik22 Siz zor begenirsiniz
+1 yılHuyu da yaptığı yemekler kadar güzelse tabikide tercih edilir
10 YorumlaNet büyük avantaj erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer 😄
10 Yorumla
+1 yılÖne geçer diğerlerine göre. Ama sırf kadın yemek yapıyor diye onla olmak mantiksiz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYemeğin salçalısı kadının kalçalısı
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıliçimden geldi söyleyeyim dedim abla
Cevap sahibi+1 yılbende iyi yemek yaparım
+1 yılEvet ama ben daha güzel yemek yaparım
20 Yorumla
+1 yılKötü yemek yapan anne düşünemiyorum
20 YorumlaÖyle ise tekrar kaybettim galiba xhxhhd
20 YorumlaGüzel bir kriter
10 YorumlaKesinlikle tercih sebebi
10 YorumlaSanmıyorum sadece bu bir sebep olamaz :)
10 YorumlaBence günümüzde bunun bir önemi yok artık
10 Yorumla
+1 yılSeverek yapıyorsa, Evet.
10 YorumlaHayır karakter önemli
10 Yorumla
+1 yılevet erkekler için öyledir
10 YorumlaTercih sebebi olmasa bile artı puandır
10 Yorumla
+1 yılTercih sebebi değildir, ama bilse hiç fena olmaz.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 448 cevap paylaştı.
+1 yılyemeğin artık bir önemi yok
10 Yorumla
+1 yılHayır değildir... İddali yemek yaparım :)
10 YorumlaYani tercih sebeplerinden birisi
10 YorumlaGüzel yemek yapan erkek için bir nimettir.
10 Yorumla
+1 yılErkek milleti midesine duskun tabiki tercih sebebi
10 YorumlaÇekip sosyal medyaya atıyorsa tercih sebebidir
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle mide nabar
10 YorumlaKimisine göre evet kimisine göre hayir
10 Yorumla
u +1 yılHuyu güzel olsun yemek halledilir
10 YorumlaTabiki de mideden geçer
10 YorumlaKadın için erkeğin gözünde bir artıdır
10 YorumlaOda önemli diğer faktörlerden onemli
10 Yorumla
+1 yılBence değil ama artı olabilir.
10 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer