• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Güzel yemek yapan kadın tercih sebebi midir?

Rose83
Rose83 Takip Et
Master Yaş: 42
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
214
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
+1 yıl
Yemek tek başına bir kriter değil ama güzel duruyor erkek de agresif değilse yemeği yaparken☺️
Güzel yemek yapan kadın tercih sebebi midir?
Cevapla
Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, benim için tercih sebebidir. En azından büyük bir artı puandır. Damak zevkime önem veren biriyim sonuçta. Hem gözümü hem karnımı doyurmayı başaran bir kadın, beni kısa yoldan tavlayabilir.. 😅😂

    1
    7 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Sonra gelsin göbekler:)

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Yoo göbekli biri değilim, gayet de fit bir görüntüye sahibim.. 😏😏

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki kızma tamam😄

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Kızmadım ki 😅😂 böyle küçük şeylere sinirlenmem 😃

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Tamam. Yazı dilinde anlasilmiyo bazen😅

      Yorumla
    • Need4Read
      Need4Read
      +1 yıl

      Kızdığım zaman yazı dilimden de anlarsın merak etme.. 😂😅

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki 👍

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    Hiç bir şey tek başına tercih sebebi olmaz.
    Eğer olursa ne olursa olsun ilişki sağlam temeller üzerine oturtmuş olmazsınız.
    En ufak kıpırtı da biter gider.

    1
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Beceriksiz ve/veya tembeller gün yüzüne çıkmış. Erkeğin çok para kazanması tercih sebebidir denince kıyamet kopuyor ama kadının güzel yemek yapması dendiğinde sorun yok mu yani? Bkz. Çifte standart

    2
    2 Yorumla
    • köpek_olabilmek
      köpek_olabilmek
      +1 yıl

      çok para kazanmakla güzel yemek yapmak bir mi

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Nitelik.

      Yorumla
  • KahveMavim
    KahveMavim Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzel yaparım güzel yerim tercih eden olmadı

    2
    4 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Şef ol sen müşteriler tercih etsin seni kız☺️

      Yorumla
    • KahveMavim
      KahveMavim
      +1 yıl

      Çok iyi Ha haaa😃

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      O da onure edici boş ver hem para kazanirsin

      Yorumla
    • OlamazMıKardeşim
      OlamazMıKardeşim
      +1 yıl

      Aşkın gözü kör, arada kaynıyorsunuz hep

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

80

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Hayır değildir ben aşçı aramıyorum seveceğim bir ömür mutlu olacağım eş arıyorum sadece.. bu yüzden de yemek yapması önemli değil

    2
    0 Yorumla
  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    +1 yıl

    Yemekle iş bitmez ki gadası

    0
    0 Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Tercih sebebi değil de 10 adım önde diyelim

    2
    63 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Issız adamın zaafı yemekmiş demek:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nerden cikardin burdanmi 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Yok sen gerçi kadın şef olsa yine de AA sevemedim ben bu kadını dersin🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah ciddimisin derim ama harbi bak demem diyemiyorum 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Ya sen var ya orijinal. adamsin ne deyim seni müzeye koyalım. Hiç aşık. olmamis. adam. diye mumyalayalim🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen herkes bu adam diye müzede banami bakacak yok ona karşıyım bedenim toprakta curusun😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Niye senin mumyan da yakışıklı olur bak🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok biz misirlimiyiz 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Evet Arap tipi var sende nasılsa🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Arap tipi var bende eminmisin tenim beyaz benim

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Hemen bozulma iki takılıyoruz yahu😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok kız ne bozulması gülüyorum ama yorgunum nedense 😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Evet bugün yavaş yaziyosun kostun mu yine?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Spor hergun yapıyorum yorulmadan değil bu aralar uyku erken bastırıyor

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Yemeği kaciriuosan ama bize göre sagliklisin sen. Havadan da olabilir gündüz oluyo bende de

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok bak oruç tuttuğum zaman zombi gibiydim şimdi değil 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bunlar yaşlılık alameti🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben yaptığım sporun saatlerini bilsen sen insan değilsin dersin ondan değil kesin bir vitamin eksik gene d vitamini ya da B12 bunlar bende eksik çıkıyor d anlarım herkesde var ama B12 benim aldığım besinlerde vücut nedense almıyor

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      B12 halsizlik yapar unutkanlık da yapar bende de bı tık düşüktü. Emiliminde sorun vardır..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben normalde her beşinde B12 alıyorum ama işlemiyor iğne vuruldum gene yükselmemis ilaç aldım bitti bidaha alim gıdım

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Süt urunlerinde emilim et urunlerine göre fazlaymış. Peynir süt tuketiyo. musun?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok peynir süt hakiki yoğurt

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      B12 seni istemiyor o zaman🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla istemiyor doktorumda şaşkın 😂 kadın beni kontrol ediyor arıyor 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Nereye kaçtı bu b 12 Lee bakım😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyorum bende anlamadım d vitamini anlarım Türkiye'de herkeste eksik ama bu değişik

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Uzmanlar da teşhisde yetersiz. kaliyorlar işte. Senin B12 inde ıssız adam gosting yapmış sana😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla napcaz bu B12 yediklerim hepsi B12 nereye gidiyor bu b12

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Prof git olmadı onlar daha deneyimli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Prof zaten bu

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Hım anladım. Etin üstüne çay icmiyosun dimi. Çay vitamini alır derler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çayı sadece kahvaltıda 2 bardak başka hiç içmem öyle keyif felan

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Anladım. Pankreas ve sindirim sistemi hastalıklarında emilimi olumsuz etkiliyomus şimdi baktım. Tetkik yaptır genel olmadi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yaptırdım bişey çıkmadı temiz çıktı ben bazen insan olmadığımi düşünüyorum 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Değişik adamsın o kesin B12 iliskilerine de yansıyor bence🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olabilir B12 verecek birisi lazım 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      B12 yüksek kız aranıyor acil ilgisi olanlar basvursun🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani evet millet kan arar ben B12 yüksek insan 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Aman boş ver B12 düşük diye evde kalmazsın:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şaka maka ama B12 harbi yükseltemedim

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      B12 metabolizmayı çalıştıran bir şey sanırım. Ama demir düşüklüğü daha kotu. Millet kanser yasiyo genç yaşta şükret maşallah de

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani şükrediyorum kız hastalık çok değişik değişik herkeste ama ölümdende korkmam yani olursa olur ölürsek ölürüz

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bir ıssız adam var idi derler sevemedi bı turlu ama. iyi adam idi🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani öyle derler ama sevilirim çevremde sevenim coktur 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Kötü adama benzemiyosun yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kötü değilim Allah'a şükür iyi insan olmak gerekir kötüler heryerde kalbiniz temiz

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Kötülere donuşmeden gideriz inşallah. Eksikler vardir illaki tabi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü bol şu an dünyada ciddi biz iyi olalım yardım edelim yardıma muhtaç insanlara yeter

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      "İyi kalmaya çalışmak kendime olan inancımı yitirmemek için "geçen bu sözü okuduk hosuma gitti. Önemli nokta bu kendine saygını yitirmemek

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani yitiren çok ama dünyanın sonu kötü sanırım öylede bitcek gibi

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Maddiyat arttıkça başka. değerler bitti..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede gerçi şu an paranin değeri yok o ayrı

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Aynen..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bundan sonra gelen geleceğe yazık bişey demiyorum

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Valla cocuk. da yapmaz artık. insanlar umutsuz, gençler mutsuz.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yapmiyolarki çocuk şu an yapan yok ülkede nüfus kalmicak

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Azaldı yaşlı nüfus artacak evet. Multeciler artıyor nüfusu:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ah ulan mülteciler 😂bişey demiyorum Dersim'de

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Derdimde

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bak bı suriyeliye aşık olursun deme🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok olmam ben kimseye aşık felan 😌

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki olma bakem sen asık masuk ben yatiyore iyi geceler sana✋

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi geceler sanada

      Yorumla
  • a101kekspr
    a101kekspr Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkeğe giden yol midesinderdir derdi ananem jdjd beyni değil mide djd arasında çok fark var bir erkek ilk tercihi yemek yapan bir kadın ise kendisine anne modu kadın arıyordur

    1
    0 Yorumla
  • PilotBeyyyy
    PilotBeyyyy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Yani +1 kriterdir bence. Ama tek yemek yapmasına göre karar alınmamalı. Yapamıyorsa da beraber birşeyler hazırlanılır.

    1
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Evet kesinlikle. Erkekler güzel yemek yapanı sever. Güzel yemek yapanı kim olsa sever. Kadınlar da erkekleri sever yani.

    1
    0 Yorumla
  • DawnGuard
    DawnGuard Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 87%
    +1 yıl

    Kısmen diyebilirz 😄 evde bir tarafin güzel yemek yapması şart. Erkek veya kadın birinin mutlaka güzel olmalı

    1
    0 Yorumla
  • Venetor
    Venetor Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    İyi yemek yaparım. Benim için sebep olmasa da benim kadar yemeği iyi yapabilmesi az çok gerekli. Yani öne cıkan bir beklenti değil.

    1
    0 Yorumla
  • Düşünürbiribilir
    Düşünürbiribilir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu tercihlendirmem. Bende güzel yemek yapıyorum. 😄

    1
    0 Yorumla
  • Honestchange
    Honestchange Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Yemek ve cinsellik arasında kesinlikle bir bağ var hem yemek yemek hem yapmak

    1
    0 Yorumla
  • rexeberiab
    rexeberiab Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabii ki de öyle yemek yapmayan biriyle asla ve katla Evlenmem

    1
    0 Yorumla
  • 1ömeryıldırımm
    1ömeryıldırımm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 94%
    +1 yıl

    hemde nasıl ben hiç anlamam yoksa aç kalırız sadece yemek yapması yetmez ama

    1
    0 Yorumla
  • qwertly34
    qwertly34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl

    Sadece güzel yemek yapması tek başına tercih sebebi olamaz

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetiᴄ
    Sosyetiᴄ Takip Et
    Guru Yaş: 96 , eic 89%
    +1 yıl

    Kadının yemegini yigecek kadar ic ice gelmişlerse zaten tercihini yapmis dimi🤠

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Gözel yapıyorsa bir artıdır ama tercih sebebi değildir.

    1
    0 Yorumla
  • Oskibey
    Oskibey Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Tabiki kadın güzel yemek yapacak ki bende oturup afiyetle yiyeyim

    1
    0 Yorumla
  • ZarafetAşığı
    ZarafetAşığı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    İsterse her akşam pizza söylesin ama taş gibi olsun

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Tek bunun için tercih ediliyosa kadın ozaman vay halimize..

    1
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Hayır tabikii , insan aşk için sevgi için evlenir yemeği birlikte de yaparlar.

    1
    0 Yorumla
  • nireinengel
    nireinengel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Şahsen ben güzel yemek yapan bir erkeği çekici bulurum ama tercih sebebi olamaz

    1
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl

    Yemek yapması yeterli, güzel yemek yapması çok çok iyi olurdu.

    1
    0 Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Haratlık önemli elbette ama bazen yetmiyor bazıları için

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Tercih edilmesinde tek sebep olamaz tabiî ki ama 1:0 öndedir.

    1
    0 Yorumla
  • KasiKesh u
    KasiKesh Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Her türlü erkeğini doyurmalı kadın dediğin böyle olmalı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Karnini doyurmayi beceremeyen erkekler icin olabilir

    2
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Güzel yemek yapması ekstra bir şey kazandırmaz, bilmiyorsa birlikte de öğrenebiliriz..

    1
    0 Yorumla
  • merru
    merru Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Etkisi coktur ama tek başına yetmez başka şeylerde lazım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Dili uzun olmayan kadın tercih sebebi olabilir, boş ver yemeği 😃

    1
    12 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Ağzını bantlayiveririz. Ya da sana japon işi filmindeki gibi robot kadın bulalım🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Size bant mı dayanır 😂😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Valla dayanmayabilir:) kadının hangi model. olduguna göre değisir 🤣komple mumyalariz olmadi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kendimi mumyalıyorum, tümden kurutuluyorum 😃

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Haha oda bir yontem 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Direkt kurtuluş 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      O kadar bezdin kadinlardan yazık sana..😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arkadaş bi kadının boyu 1.55 olup da dili 2.55 olur mu yaaa

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Allah ordan almış öbürüne vermiş olur tabi🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla keşke sadece boydan alıp oraya verse.. Beyinden de alıp dile vermiş 😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bilmem artikin tanimiuorum bayani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    çin atasözü derki, bir erkeğin herdaim midesini dolu, t şşlarını ise boş tutun.. bu felsefen olsun.

    1
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    Sebebi neymiş net tercihtir 😂😂😂😂

    1
    3 Yorumla
    • ilkersezenn
      ilkersezenn
      +1 yıl

      o memeler birgün elbet sarkacak ama zeytinyağlı yaprak sarması, mantı, dolma, etli kuru fasülye baki kalacak 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Çok ayıp🙈☺️

      Yorumla
    • ilkersezenn
      ilkersezenn
      +1 yıl

      😂😂😂 gerçekler acıtır evet

      Yorumla
  • Nitro42
    Nitro42 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben mutfak şefiyim biraz eleştirel yaklaşa bilirim

    1
    3 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      @Gizlibirasik22 Siz zor begenirsiniz

      Yorumla
    • Nitro42
      Nitro42
      +1 yıl

      Yani maalesef meslek hastalığı bizimki

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • thefurkan965
    thefurkan965 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Huyu da yaptığı yemekler kadar güzelse tabikide tercih edilir

    1
    0 Yorumla
  • hardcore2
    hardcore2 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Net büyük avantaj erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer 😄

    1
    0 Yorumla
  • Gökçenurrr0906
    Gökçenurrr0906 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Öne geçer diğerlerine göre. Ama sırf kadın yemek yapıyor diye onla olmak mantiksiz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı

    1
    4 Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Ne alaka😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      içimden geldi söyleyeyim dedim abla

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bende iyi yemek yaparım

      Yorumla
  • ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm
    ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet ama ben daha güzel yemek yaparım

    2
    0 Yorumla
  • Canselllqx
    Canselllqx Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Kötü yemek yapan anne düşünemiyorum

    2
    0 Yorumla
  • Sokratizm
    Sokratizm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    Öyle ise tekrar kaybettim galiba xhxhhd

    2
    0 Yorumla
  • Bakabos
    Bakabos Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel bir kriter

    1
    0 Yorumla
  • AlpayG
    AlpayG Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Kesinlikle tercih sebebi

    1
    0 Yorumla
  • кгеам
    кгеам Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Sanmıyorum sadece bu bir sebep olamaz :)

    1
    0 Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence günümüzde bunun bir önemi yok artık

    1
    0 Yorumla
  • OlamazMıKardeşim
    OlamazMıKardeşim Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Severek yapıyorsa, Evet.

    1
    0 Yorumla
  • Cobol
    Cobol Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 81%
    +1 yıl

    Hayır karakter önemli

    1
    0 Yorumla
  • pinkflowerlover
    pinkflowerlover Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    evet erkekler için öyledir

    1
    0 Yorumla
  • Dardelen
    Dardelen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Tercih sebebi olmasa bile artı puandır

    1
    0 Yorumla
  • s1radan_b1ri
    s1radan_b1ri Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 89%
    +1 yıl

    Tercih sebebi değildir, ama bilse hiç fena olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 448 cevap paylaştı.

    yemeğin artık bir önemi yok

    1
    0 Yorumla
  • TantuniSultanSülüman
    TantuniSultanSülüman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 81%
    +1 yıl

    Hayır değildir... İddali yemek yaparım :)

    1
    0 Yorumla
  • falafos
    falafos Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 64%
    +1 yıl

    Yani tercih sebeplerinden birisi

    1
    0 Yorumla
  • Process34
    Process34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel yemek yapan erkek için bir nimettir.

    1
    0 Yorumla
  • şevval7282736
    şevval7282736 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek milleti midesine duskun tabiki tercih sebebi

    1
    0 Yorumla
  • asistant
    asistant Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 76%
    +1 yıl

    Çekip sosyal medyaya atıyorsa tercih sebebidir

    1
    0 Yorumla
  • dertdinlenir28
    dertdinlenir28 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 84%
    +1 yıl

    Kesinlikle mide nabar

    1
    0 Yorumla
  • legolas38
    legolas38 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 98%
    +1 yıl

    Kimisine göre evet kimisine göre hayir

    1
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Huyu güzel olsun yemek halledilir

    1
    0 Yorumla
  • hakaarkan
    hakaarkan Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Tabiki de mideden geçer

    1
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Kadın için erkeğin gözünde bir artıdır

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl

    Oda önemli diğer faktörlerden onemli

    1
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence değil ama artı olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Güzel yemek yapan kadın tercih sebebi midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir kadının güzel yemek yapması artı mıdır? 14 cevap verildi
Güzel yemek yapan kadınlar? 2 cevap verildi
Güzel yemek yapan kadın mı güzel cilve yapan kadın mı? 65 cevap verildi
Güzel yemek yapan kadınlar bir adım önde midir? 25 cevap verildi
İyi yemek yapan kadın mı, iyi cilve yapan kadın mı? 33 cevap verildi
Yemek yapmak neden kadın işi olarak görünüyor? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨