Annemle ikimize yaptım yarım ölçü kullandım her seyi. ❤️😂


Annenin evladına, evladın annesine yaptığı şey hiç kötü olur mu, düşük bütçeli, yarım ölçü TAM SEVGİ olmuş. 🥰 Afiyet olsun
Cevap
38Cevap
Afiyet olsun güzel olmuş
Ellerine sağlık hiç düşük bütçeli gibi durmuyor baya gerçek yağlama olmuş. Işıktan dolayı biraz soluk çıkmış sadece yine de harika
Ben çok merak ediyorum ya yağlamayı, lahmacundan güzel diyorlar.
Bence güzel olmuş, ben beğendim. Güzel gözüküyor eline sağlık. Afiyet olsun ikinize de :) Yağlanmanın düşük bütçelisi mi var bu arada bir işin içinde kıyma varsa düşük bütçeli olamazz
Afiyet olsun yede etlenesin bol bol güzel olmuş
Bilemem kardeş bilemem yağlama ağzımın içinde dağılmadan tadını bilemem
Ya zaten yemek yemeyi çok sevmeme rağmen yemeklerime dikkat ediyorum birde şöyle şeyler paylaşıp adama işkence etmeyin ya 🤩
Nefis görünüyor. Kayserili bir ablamız var sağolsun yapar sık sık lezzetli gerçekten 😊 afiyet olsun
Eline sağlık en çok yemek isteyipte bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım yemek 🙄
Ellerine sağlık çiçeeemm😄
Cok güzel görünüyor
eline sağlık. bunu gece ye şimdi mesela kilo güzel alırsın
Bir Kayserili olarak güzel durduğunu söyleyebilirim
Aa Kayseri yöresine bir has yemektir çok lezzetli ve guzel olur eline emeğine sağlık afiyet olsun 🌹
Kıyamadı az bi de çok büyük sanki kısbası et koymussun gibi duruyo kıyma gibi degıl sankl
En sevdiğim yemeklerden 🤤🤤 finallerden sonra soluğu evde aldığımda annemden isteyeceğim ilk şey 😋😏
Çok düşük bütçeli olmuş sanki shshshshshshs😂😂😂😂😂
Nereye özgü bir yemek bu ilk kez görüyorum 🤔
Ohh canım çekti eline sağlık afiyet olsun
Yeniliyor mu bu kanka
Afiyet olsun
Yarasın
kardeşim
yaprak
Düzeltme yapıyor ilginç 😂
Sövmedim ki. Sadece
Y a rra sın yazdım.
Yok be teyzem
Üvey teyzem
Ohhhhh yeah
çok güzel ellerine sağlık
Yağ olmuş belli
keşke benim de yağlamam olsa
olur konum?
Gecen bende yedim harika bisey bence
afiyet olsun çok leziz duruyor
Gayet güzel ellerine sağlık 💐
Çok güzel duruyor eline sağlık:)
Eline sağlık güzel görünüyor
Tam erkeklerin istediği tutumlu kız modeli
Iyı gıderdı sımdı bu saatte
Afiyet olsun güzel görünüyor.
Güzel görünüyor eline sağlık
Emeğinize sağlık güzel olmuş
Kaldımı böyle marifetli kızlar bravo
Güzel görünüyor eline sağlıkk
ne bu lazanya gibi mi
Ellerine sağlık, oldukça leziz görünüyor.
Aşık oldum şu an bi dk😍
Güzele benziyor ellerine sağlık
Hoştur eline sağlık.
Ayhh ellerine sağlık 😌
Üff fena duruyor acıktım 😓
Afiet olsun güzel duruyor
afiyet olsun bende haftasonu yemiştim
kayseri yağlaması en sevdiğim :)
Kayserili misin sen :D
Harika gözüküyor bir dilim verir misin
Ben beğendim güzel görünüyor
Çok güzel gözüküyor ellerine sağlık
Ellerine sağlık cimcime
Sonra ay kilo mu adım ben demeyesin 😂
Olmamış gibi ama eline sağlık 🥔
Geldi iskeletor dkfkkdkf
Ooo harika giruygafss
yaa canım çekti kız allah canını almaya
dusuk butceli dedigin kiymasiz mi kanka?
Çok güzel olmuş
Güzel olmuş
Ellerine sağlık harika görünüyor.
Eski sevgilimin en sevdiği yemekti🥲
Çok iyi bnce eline sağlık asfsjdhwkd 🙃🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?