İlk defa en sevdiğim yemeği yedim jdjdjdj sosyal medyada çok görünce dayanamadım artık


Ellerine sağlık gerçekten çok lezzetli görünüyor Tabii tadına buradan bakmak gibi bir imkanım yok, ama şöyle baktığım zaman gerçekten hem lezzetli Hem güzel görünüyor emeğine sağlık midene afiyet olsun yiyenlere afiyet olsun.
Cevap
22Cevap
Sen bu işi biliyorsun Kayseri'de yanına gelip yağlama yemeliyim gadası
çok güzel olmuş afiyet olsun ellerine sağlık
Geçen gün ben de yapmıştım, müthiş görünüyor ellerine sağlık
Eminim seninki kadar müthiş görünmüyordur. Teşekkür ederim
Süzme yogurt olmaz. Sarımsaklı normal yoğurt olacak. Ama iyi yapmışsın. Ellerine sağlık.
Afiyet olsunm🙂
Yoğurdu çok koymuşsun ama güzel görünüyor eline sağlık canımı çektirdin
Şunu yemeden bu dünyadan göçmek istemiyorum ra yabb
Eline saglik cok hos duruyor ama yogurt suzme yogurt mu
Evet
Normal yogurt daha iyi onun icin bol sarimsakli 😀
Aynı senin gibi bende denedim geçen sene, böyle göre göre duya duya neymiş dedim ama bir daha yapmadım çok zahmetli uğraşamam fakat güzeldi
Hayatında kaç kere yaptın
Sana soru sordumm beğeni atıp geçiyosunn🤦
orada ilk kez olduğu yazıyor
Onu sormadım diğer yorumuna geldim
Akıllım
Sak so çekerken ki zevklerini anlatıyordun ya ilk kez mi ağzına aldın diyorum
Sanane
Bu seni hiç ilgilendirmez
Tmmm
Dünyada ki en güzel yemek. Ellerine sağlık
Eline sağlık etli ekmek gibi duruyor
eline sağlık çok iyi gorunuyor
Enfesto gözüküyor
Lahmacun gibi görünüyor 🤔
hocam baya iyi duruyor ellerine saglık
sağol hacı
Mükemmel görünüyor, bana tarif eder misin nasıl yaptın? 🥰
Yemek. com da var git bak
Senin anlatmanı istiyorum ben 🥰
Ben istemiyorum
Güzel olmuş eline sağlık
☺️☺️ açılımı bari
Hiç yemek nasip olmadı. Güzel görünüyor
Güzel görünüyor geliyorum
Eline sağlık ❤️
Super kayserilimizin Bende kayseriliyim
Çok güzel görünüyor eline sağlık
Allah doyursun :D
Senle evlenilir. d bide hisarcıklıysan okeyim
Afiyet olsun
iyi iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?