Yeme & İçme Ani gelen tatlı krizleri için ne yapıyorsunuz? şeydakyc Takip Et Xper 1 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Soru yukarida Güncellemeler+1 yıl Almak dışında. Kendi yaptığınız kolay ve ucuz. Ani gelen tatlı krizleri için ne yapıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Gidip kendime pasta alıyorum gadası 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Kahve içiyorum genelde 0 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. bir çikolata yesem yatışıyor hemen. zaten tatlı türlerinin hiçbiriyle aram yoktur benim için tatlı olan tek şey çikolata. bana yetiyor :) 1 0 Yorumla
saygisevil Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 34% +1 yıl yeme gülüm yeme annem diyor geçirmeye çalışıyoruz yok geçmiyosa göm gitsin toparlarız biz bunu 0 0 Yorumla
ESKILERDENbirDINAZOR Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bir kaç senede bir gelir bana onda da tatlı bir şeyler yerim tamamdır. Abartılacak bir şey değil. 0 0 Yorumla
Koçipek Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Cevizli havuç topları yapıp üstüne çikolata eritip buluyorum ve donduruyorum çok güzel oluyor en azından hızlı tarifler arasından en iyisi 👌 0 0 Yorumla
anonimbirsey Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 335 cevap paylaştı. tatlı alıyorum genelde :) 1 0 Yorumla
atarlikiz52 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl En ucuzu biskivi pastasiydi oda pahalasti yani ucuz diye birsey bakma bi biskuvi bile olmus 10 tl 😂 0 0 Yorumla
dogatpll Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Gorseldeki ne oyle yaa😻 0 1 Yorumla şeydakyc +1 yıl Canım çekti Bee 😅 Yorumla
porifldekibendeğilim Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl @lilyyx stalklama yapıyorum.. 0 1 Yorumla lilyyx +1 yıl boş ver gel konuşalım onun yerine Yorumla
Kalbıkırıkbırı1 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Görselde ki çok güzelmis canım çekti 0 0 Yorumla
Eylulemira Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Buzdolabında her zaman çikolata vardır 0 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Koluma ısırık atıyorum 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Su iç şişene kadar 0 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Tatlı yiyoru 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Gidip kendime pasta alıyorum gadası
Kahve içiyorum genelde
bir çikolata yesem yatışıyor hemen. zaten tatlı türlerinin hiçbiriyle aram yoktur benim için tatlı olan tek şey çikolata. bana yetiyor :)
yeme gülüm yeme annem diyor geçirmeye çalışıyoruz yok geçmiyosa göm gitsin toparlarız biz bunu
Bir kaç senede bir gelir bana onda da tatlı bir şeyler yerim tamamdır. Abartılacak bir şey değil.
Cevizli havuç topları yapıp üstüne çikolata eritip buluyorum ve donduruyorum çok güzel oluyor en azından hızlı tarifler arasından en iyisi 👌
Yanımda sürekli çikolata bulundururum
Genellikle seks yapıyoruz
tatlı alıyorum genelde :)
En ucuzu biskivi pastasiydi oda pahalasti yani ucuz diye birsey bakma bi biskuvi bile olmus 10 tl 😂
Gorseldeki ne oyle yaa😻
Canım çekti Bee 😅
@porifldekibendeğilim yiyorum
Tatlı sevmem ben ne krizi..
@lilyyx stalklama yapıyorum..
boş ver gel konuşalım onun yerine
Şekerli bir şeyler yerim.
Görselde ki çok güzelmis canım çekti
Buzdolabında her zaman çikolata vardır
Perhiz var her şey bitter bende
Koluma ısırık atıyorum
Şekerli çay içelim
Seni düşünüyorum ve geçiyor.
Tatlı alıp yiyoruz
nutella ekmek
Su iç şişene kadar
Tatlı yiyoru
Ani gelen tatlı krizim benimle küstü :(
Tatlı krizim yok
Market market
Tatlı yiyorum
regl öncesi normal
bana gelmiyorlar hiç
Tatli yiyoruz.
Çikolataa