Ülkemizin ve dünyanın içinde bulunduğu ekonomik kriz neticesinde yükselen fiyatlar sebebiyle protein ağırlıklı beslenmek zorlaşmaya başladı. Alabiliyor musunuz? Piyasa sizi de zorluyor mu?
Et, tavuk, balık ve yumurta gibi hayvansal gıdaları alıp, tüketebiliyor musunuz?
Fakat ödediğim ücret her seferinde içime oturuyor ki aslında benim en severek harcama yaptığım konudur gıda, beslenme ve yemek. Öyle olsa bile verilen para olması gerekenden çok fazla.
Ben alabilsem bile o reyonlardaki kişi sayısı gittikçe azalıyor ve alınan miktar da düşüyor bu çok bariz ve fark ediliyor.
Üretmek lazım.
Çünkü sadece tükettikçe bir süre sonra siz de tüketiliyorsunuz...
Hazırlıkları yapılıyor. Ayrıca da Kanada ve benzeri ülkelerde çoktan ücretsiz olmaya başladı. Yakın zamanda aktif edilen Starlink uyduları İran'daki eylemlere destek amacıyla dünya genelinde ücretsiz İnternet erişimi sağladı. Siz bihaber olabilirsiniz dünyadan ama ben değilim. Evet şu an tr de ücretli ancak çokta büyük paralar degil bunlar...
En İyi Cevaplar