Kebabı dürüm olarak mı porsiyon olarak mı yemeyi seviyorsunuz?

Ben salaş mekanlarda dürüm olarak sıcak sıcak yemeyi seviyorum.

Kebabı dürüm olarak mı porsiyon olarak mı yemeyi seviyorsunuz?
Kebabı dürüm olarak mı porsiyon olarak mı yemeyi seviyorsunuz?
Kebabı dürüm olarak mı porsiyon olarak mı yemeyi seviyorsunuz?
Cevapla