Ben salaş mekanlarda dürüm olarak sıcak sıcak yemeyi seviyorum.


Ben salaş mekanlarda dürüm olarak sıcak sıcak yemeyi seviyorum.


Kebap olsun da, nasıl olursa olsun. İster dürüm olsun ister porsiyon. Ama acılı olsa harika olur, yanında da şalgam varsa pop değmeyin keyfime. Hayaller Paris, hayat Filistin. Dürüm ise Adana kesap. Offf, off..
Acı, Flistin, şalgam.. Çok karıştırdın.
Dürüm olarak daha çok seviyorum. Görsel muhteşem gözüküyor 😬🙈
Olsa da yesek :)
Bak kendimi kötü hissettim.
Afiyet olsun :)
Ben teşekkür ederim :)
Dürüm olarak severim
En iyi görüş için teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
14Cevap
Kebabın tadı dürümdür, dürüm severim. Fakat her ortamda olmuyor bu, çatal bıçak kullanıp porsiyon yediğim de olur..
Dürüm halini aşırı seviyorum ya. Şu an aşırı canım çekti. Mecbur siparişini vereceğim 🫠
Seni de masrafa soktuk :)
Dürüm olarak yemeyi seviyorum.
Porsiyon olarak yiyeceksem İskender isterim.
Adana dürüm olarak yenmeli bence.
Servis olarak yerim pilavlı salatalı bir şekilde.
İkisinde de çok severim 😋 ama Dürüm olarak daha çok severim 😋
İçinde bol kuru soğan dürüm olmali etin kokusunu almamaliyim
Dürüm olarak yerim porsiyon sevmiyorum. zaten et, kebap türü cok bayıltırım şeyler değildir. Dürüm yoksa başka birşeyler yemeyi tercih ederim
Ben porsiyon. Yanında zaten lavaş ekmeği geliyo dürüm yapıyorum istediğim gibi. Offff bak bu saatte canım çekti yarın çıkıp yiyim bari
Her hali çok güzel ya nasıl seçeyim ki 🥺
Adanalıyım dürüm olarak tabii ki
Sade adana gibi olursa durum de yiyebilirim. Salatalı, pilavi, yogurtlu karışık kebap isw tepsi olmali bence.
Dürüm
Konyada olan varsa ismarlarim cok iyi bi yer biliyorum 17 kasimda konyadayim
Çarşıda (Özel ciğerci) var. Kesinlikle öneririm 👍
Tesekkurler bigun rastlariz belki :)
Kebabı dürüm olarak, yemeyi seviyorum, Pratik oluyor.
Dürüm severim üfff 🤤😂
Dürüm hali daha güzel sanki :)
Porsiyon olarak seviyorum...
Dürüm aşktır benim için.
İki türlü de seviyorum
Dürüm tabii 😂
Dürüm olarak yemek tercihimdir.
Lavaş ile yerim
'Dürüm' mekan farketmeksizin tercihim olur
İki türlü de yerim
Dürüm olarak
Fark etmez
Dürüm severim
Porsiyon
Dürüm
Porsiyon
Eti her türlü 😋😋
Dürüm olarak yemeyi severim
Dürümm ❤️❤️
Durum
Durum olarak
Tabiki dürüm
dürüm
düürm
Bol soğanlı dürüm
Her ikisi 😋😮💨
Dürüm tercihim
Genelde durum olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?