Sizin tercihiniz hangisi?

Lavaş
Marul
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Öncelikle bu konuda bitirme projesi ve yüksek lisans tezi yapmış ve Q1 bir yayın çıkartarak bu alanın öncülerinden olarak söylemeliyim ki çiğköfte lavaşla yenir özellikle 16. yy sonlarında çiğköfte ürünlerini lavaş ile tüketmek yaygınlaştı fakat tabi ki ilk çıktığında sade tüketim sağlanıyordu fakat bulunduğumuz dönemlerde ürünlere ulaşmak kolaylaştığından lavaş kıvırcık marul vb... yeşillikler eklenip tüketimi yapılmaktadır.
Merhaba…
Bence marul ile daha iyi gidiyor lavaş bi süre sonra bayıyo insanı 🤔☺️
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 😊
Lavaş😃
Cevap
16Cevap
Dürüm yapmayı dava çok seviyorum. O yüzden lavaş. 🌯
Sevmiyorum pek
iki türlü de çiğ köfte benim en zayıf noktam ama çok pahalı olmaya başladı hafta bir yiyebiliyorum artık :(
her türlü severim ve yerim fark etmiyo benim için 😅
Dürümü yerken bir yandan da normal şeklinde yerim 😄
İkisini de seviyorum gecenin 12sinde çiğ köfte yaptığımız oldu 😅o derece aşığım
İkisi de ama ekmekle de güzel gidiyor. Denemeyen varsa tavsiye ederim :)
Komagene acısıyla iyi gidiyor başka bir şey istemez...
Bugün ikisiyle de yedim. Ve ve ve tercihim lavaştan yana kesinlikle 😄
Lavaşın içine marul, marulun içine çiğköfte🤩duble keyif
Sıkma olursa marul, dürüm olursa tabi ki lavaş.
Marulla hatta marulsuz
Çıtır çıtır göbek marul ve limon 💛
Marulla keyfi başka ama 1 göbek marul olmuş 25₺ :/
Lavaş fakat marulla da seviyorum 🥺
Mercimek köftesi marulla, çiğ köfte lavaşla.
Lavaşla çok lezzetli oluyor marulla sevmiyorum.
Hem marul hem lavaş lütfen😃
1 Limon
2 Marul
3 Lavaş
Marulla. Lavaşın kuruluğu hiç hoşuma gitmiyor.
Lavasda 2 side oluyor
Lavaş
Marulla yerim
Marulla
marul
Marul
Tabikisi de lavaş
Lavaşla
Lavaş
Yememeyi tercih ediyoeuz:) Ramazanda epey baydı
Fark etmez her hali güzell
Lavaş
Marul candır.
lavaşın içine marul koyup yerim
marulla daha güzell
Marul
Marul
İkisini de seviyorum
Marul ilemyerim
Marul tercihim
ikisi aynı anda
Lavaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?