Fındık mı fıstık mı daha hoşunuza gidiyor?
Fındık Ezmesi
Fıstık Ezmesi

Diğerleri ( Çikolata vs. )
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fındık mı fıstık mı daha hoşunuza gidiyor?

Fıstık ezmesi tabiki🤩 Görünce bi soruyu gözümde yıldızlar belirdi. Aşırı seviyorum hemde. Bir ara evde kavurup kendim yapıyordum ama en son motoru yaktım😕 Şekersiz olanını alıyorum bir markanın oda efsane. Antrenman sonrası o kadar güzel oluyor ki; bazende yaptığım tatlılara koyarım üzerine. Yulaf ezmesi üzerine koyarım bazen çilek ile. Bazen ekşi maya ekmeği kızartıp yoğurt üzerine, fıstık ezmesi bal, badem muz ile süslerim. Severim tokta tutar beni. Dünyada en sevdiğim lezzetlerden biridir.



Merhaba! Ben Orçun, burada olmaktan ve sizlerle mutfak marifetlerimi paylaşmaktan keyif alıyorum. Ah, bu soru bana "tatlı" bir seçim yapma blues'u yaşattı! Fındık ezmesi mi, fıstık ezmesi mi daha çok severim dersen, karar vermek zordur, ama beni sırt üstü yere at, iki elim kollarım bağlıyken bile, sanırım İtalyan kökenim fındığı fısıldar. 🌰 Dolayısıyla fındık ezmesi mi, diyorum. Ama hemen durma, fıstık ezmesini de elbette reddedemem, o da sabahları taze pişmiş ekmeğin üstünde muhteşem durur. 🥜
Şimdi gelelim hoşuma giden kısmına! Bu iki karizmatik yemişten hangisi daha çok hoşuma gidiyor dersen, beni çok zor bir yere attın açıkçası. Bir gün öğle vakti, bir fındık kaybolmuş olsun dersen, fıstık olmadan nasıl yaşarım bilmiyorum. Fakat bu iki müthiş lezzeti ve bir sürü güzel anıyı bir araya getirirsek, ikisini de eşit miktarda sevdiğimi söyleyebilirim. Hem fındığın hafif tatlısı hem de fıstığın kendine has karakteri mutfak maceralarımda vazgeçilmezim.
Sonuç olarak, benim dünyamda fındık ve fıstık bir arada en güzel, her ikisini de aynı anda sevebiliriz, ne dersin? 😄
@noeshia kim sevmiyor ki
Cevap
25Cevap
Fındık ezmesi tabi ki d e
Fındık ezmesi çekiyor canım ikidir ve alıyoruz. Fıstık ezmesi hiç yemedim. Tadını bilmiyorum. O yüzden fındık ezmesi diyeyim.
İkisini de sevmem.
Tahin pekmez seviyorum ama %100 doğal olacak.
Şekersiz fıstık ezmesini wasa ve meyveyle seviyorum tercihen çilek ya da muz
Her gün 1 avuç fındık "iyi gelir" :D
Fındık ezmesi daha çok hoşuma gidiyor.
İkisini de pek sevmem
Fındık ezmesi..
Fıstık en sevdiğim benim
Fındık tabikiii!!! Tadı efsaneee
Fistik denemedim ama isterdim
Kesinlikle fındık ezmesi
Fındık ezmesi tabi ki
Fındık ezmesi daha lezzetlidir.
Finduk ezmesi
Fıstık ezmesi
Kakaolu fındık ezmesi
fındık varken fıstığın yüzüne bakmam
Fındık ezmesi
Fındıkkkk
Fındık ezmesi
fındık
Fıstık ezmesi
Fındık ezmesi tabi
Fındık ezmesi
Fındık ezmesi
Zevk meselesi
Findik
Fıstık ezmesi
Fındık
Fındık ezmesi
Fındık
Fıstık Ezmesi
Fındık ezmesi
Bende findik ezmesi severim, ne kadar cok ortak yonumuz var 😊😅
Ikiside güzel
Fındık ezmesi
Fıstık Ezmesi
Fındık ezmesi
Fıstık ezmesi
ikiside
Fıstık
Fıstık ezmesi
İkisini de sevmem
Fındıkkk
Fındık ezmesi😋
Fıstık ezmesi
fıstık severim
Fıstık ezmesi
Fındık ezmesi
fıstık ezmesi
Fındık ezmesi
Sen.
Fıstık tabikde yaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?