Tadını en çok merak ettiğim meyveler arasında yer alıyor.
Ejder meyvesinin tanesi 25 lira olmuş. Bu devirde ejder meyvesi almak mantıklı mı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Tadını en çok merak ettiğim meyveler arasında yer alıyor.
Ejder meyvesinin tanesi 25 lira olmuş. Bu devirde ejder meyvesi almak mantıklı mı?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
30 Yaşıma kadar ejder meyvesi yememişim şu yaştan sonra da yemesem ölmem her halde tek üzüldüğüm şey tadına bakmaya bile tenezzül etmediğimiz meyve sebzelerin piyasamızdaki bu pahalılıkları
Hastalık yuvası Vietnam'dan gelen meyveyi yemiyorum ama her yerde övüyorum şöyle leziz böyle bilmemne diye böylece 50 IQlu akp'liler doğal seleksiyona uğrar. Bir oy bir oydur.
Hiç bir numarası yok ya da bana tatsızları denk geldi. Çok bir şey kaybetmediniz nordun bey
Ucuzlamış:))) Denersen bir daha canın istemez merak etme…
Cevap
22Cevap
Hiç yemedim bu meyveyi
Daha kaç yıl oldu ejder meyvesinin adını duyalım yemesem ölmemki bis şeylere para harcayıp sonrada gecinemiyoruz diye feryat ediyoruz
Çok tatsız bir meyve. Merak edilecek bir tadı yok. Sadce ismi çekici onun dışında pek bir özelliği yok.
1 kerelik alıcam ya ama tadı salatayla kivi karışımı bir seyms salata ve kivi alsak zaten aynı fiyata denk geliyor
Hiç hoşlaşmadığım bir meyveye de o parayı vermem üzgünüm 😄
Bu zana kadar yemedik bundan sonrada yemesek eksikliğini hissetmeyiz heralde
valla bu zamana kadar yemedim
bundan sonra da yemezsem koymaz bana :D
Geçen gün yedim bu beni 2 sene götürür gibi.
Her şeyi aldık da bi ejder meyvesi kalmıştı. Onu da almayıverelim gadasi
Ejder meyvesi sevmiyorum ben tropikal meyve olduğu için normal bu fiyatlar
yedim kaç kez bir ara çok alıyorduk ama tadı öyle hayalini kurduğunuz gibi değil söyliyim de
Limonla karıştırıp meyve suyunu yapıyorlar. Pek leziz olduğu söyleniyor. Yedim ama yapmadim.
Zaten sevmiyorum sıkıntı yok.. Sevdiğim bir şey için paraya acımam.. Keyifli günler..
Tropikal hayal kırıklığı bence 😂 almayın paranıza yazık 😂
Alma sansm olmasına rağmen almadm ama tadını da çok merk ediyorm
Fiyatı yüksek olmasa da tadından dolayı almak mantıksız:))
Hiç yemedim ki ben bu meyveyi
o kadar değildir yaa , bir ara bir yerde görmüştümdur bakacağım fiyatına
bu devirde sanırsın ki millet ejder meyvesi ile doyuruyor karnını boş sorular soruyorsun çok boş yapıyorsun
Valla hiçbir zaman almadım da, eksikliğini de hissetmedim.
Ejder meyvesi yiyen yok neyseki
Domatesin kilosunun fiyatı gerek bana.
O kadar fakirim ki 25 değilken de alamıyodum
Tadı çok iyi değil yemesem de olur.
Türk halkı muz sever muz alsak yeter
Eskiye dönüyoruz her şey lüks 😄
Ben almam şahsen o kadar param yok
Kivinin aynısı ya çok ta farkı yok
Sanki hergun ejder meyvesi mi yiyiyorduk mk.
Denedim tatsız meyve kivi al daha iyi o derece 🙃
Tadı güzel oluyor alınır
bi tadı tuzu yok zaten ne diye alıyorlar
Tadı bile yok, bedavadan yemem
Herkes kafasına göre takılıyor bence.
Aman aman bir tadı yok ki.
Ben 40 liraya aldım
Ejder meyvesiyle mi büyüdük hayatımda yemedim
hiç satın almadım
Hiç almadım
Mantıklı değil zengin işi
birkaç kez yedim. tadini pek beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?