markette aldığınız muzların kabuğunu soyarak gramajda avantaj ediyormuşsunuz :D ben asla yapamam ya utanırım fdgjhfdkhlfdh

markette aldığınız muzların kabuğunu soyarak gramajda avantaj ediyormuşsunuz :D ben asla yapamam ya utanırım fdgjhfdkhlfdh

Aynı mantıkla marketler de o zaman yoğurt, süt gibi gıdaların kutusunu isteyebilir, sonuçta içindekini satıyorlar size dışındakini değil. Buradan yeni bir zam çıkar bu topa girilmez bence 😊
Ya bi s**tirsin bunu yapan... Eti de kemikli fiyatına kemiklerini ayırıp alsın o zaman. Kabuklu cevizleri kırıp ayıklasın. Tartarak aldığı ne varsa firesini bıraksın. Mal.
saçma sapan bir konuşma patates elma soğan fasulye alırken soyarsın ayıklarsın o zaman canınız mı sıkılıyor sıcak beyni macuna mı çevirdi nedir?
Cevap
26Cevap
Hayır hiç öyle bir şey yapmadım yapmayı bırak aklıma bile gelmedi :D zaten buna izin vermezler ki yasak suç olur sanırım. ayrıca bu nasıl bir seviye ise ilk kez duyuyorum.
Böyle bişey hiç yapmadım komik olur sanıyorum mizahi bi davranış, ne markette ne alışverişte ne de yeme içme de pazarlık dahi yapmam hani bazen zam gelir diye fazla vereyim bile diyorum 😂
Ciddi ciddi onu abim yapıyo muzun başını çıkarıyo neden diye sorduğum zaman biz muzu yiycez muzun kabuğunu değil diyo😅
valla geçen gün markette 4/5 ambalaj betibör püskevit gördüm yalan sanıyodum doğru imiş bu da olabilir
Kasiyeri ikna etme tarafındaki sözlerde patladım... Bu kadarı da çok abartı:))
Çok mantıklı hiç aklıma gelmemişti.
İlginç bir tespit.
Yalan yok yapmam
Resmen rezillik. Hani böyle yiyeceğine, hiç yeme derler adama.
İşletme sahibi soyulmus olarak almıyorsa almam. Bu baya baya hak yeme
Yok artık ebesinin bale pabucu o zaman her ambalajı çıkaralım ne saçma iş 😂😂
Şeytanımsı fikirler 😄millet açlıktan birbirini yiyecek hahah
Market sahibide zaten canım kabuksuz kasadan geçirecek :) :) :)
Zamdan sonra seni bile soyarım 🤣maliyet artışı yüzde yüz binlerce
İnsanlar zamlardan dolayı ne yapacağını şaşırdı
bunu yapanları hapse atalım bunlar geleceğin dolandırıcıları
Yapmadım utanç verici
Olur mısıra da aynı şeyi yapıyorlar yaprakları püskülü müskülü soyuluyor muza da aynısı olabilir.
aslında bunu yapmak çok ayıp, ama ekonomik durumu düşününce?
Hiç aklıma gelmedi ahahah
Yasaktır bence bu, öyle şey mi olur be!
😀 dibini sıyırdık iyice 😀
Oha mantıklı bundan sonra yaparım hahaha
Sapı koparrsin anlarimda Yok yaa soymam ya 🤣
Çok saçma bir durum 🤣
çok şükür başkaları adına da utandık
Yok devenin bale paucu..
raf ömrümü kısaltır ki
Soymam çünkü o zaman hijyenik olmak
Utandigimdan değil ama soymam yani yapmam
O kadar düşmem.
Fasfakir dediğimiz işin kısmı bu işte
Kesin öyledir
Hayır soymam
Arkadaşı kesin avukat ben bile ikna oldum
Almamayı tercih ederim
Bozulur ki ben anında tüketmiyorum
Pislenşr ve kavga çıkar
Gerekirse soyarız gerdekte eşi soyduğumuz gibi 😊
İlk kez gördüm
Burası muz cumhuriyeti soyun gitsin😂😂😂
Ödüm koptu
Oda ne ya?
Ee yok artık mjmjm
Sacma olur
hayır yapmam
Adamlar haklı :Dd
Muzun tanesi olmuş 10 lirq
Karpuz alınca ne yapacaz
Şaka midur
Kendimi rezil edemem
Çok mantıklı 😂
İlk defa duydum
Ben çalarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?