Fiyatı kaç olursa olsun yerim dediğiniz meyve var mı?

Malum bu sene ülkemizdeki hava şartlarından dolayı meyveleri soğuk yaktı. Karadeniz Bölgesi'nde meyve yok. Memleketler annemlerle konuştuğumda bir tane bile yiyecek bir şey yok diyor. Şeftali, kiraz, vişne, elma, armut, erik vs

Bundan 3 sene önce yeşil erik 6 tanesinin 50 TL olduğunu gördüm. Bu sene yine sıkıntılı bir dönem olacak meyve açısından. Hayırlısı olsun herkes için.

Fiyatı kaç olursa olsun yerim dediğiniz meyve var mı?
Fiyatı kaç olursa olsun yerim dediğiniz meyve var mı?
Fiyatı kaç olursa olsun yerim dediğiniz meyve var mı?

#ZorundamıyımEfsane ✌️1903✓™

#yemektekendimibuldum 🌹🌹🌹

Fiyatı kaç olursa olsun yerim dediğiniz meyve var mı?
Cevapla