Zayıf insanlar yemek yemeyi sevmiyo mu?

Ben fast food , tatlı tarzı şeyleri çok seviyorum. Surekli yeme ihtiyacı hissediyorum. Tatlıyı az yemek asla yetmiyo bana. Bir oturuşta en az 3 paket çikolata bitirebilirim. Nasıl zayıf kalabiliyosunuz cidden? Ben de sizin gibi az ile yetinebilmek istiyorum

Zayıf insanlar yemek yemeyi sevmiyo mu?
Cevapla