Ne uğraşıcam tek tek sökmekle 😂 Bölerim ikiye üstüne lap lap vururum kaşıkla tabağa dökülür zaten tüm taneler sonra afiyetle yerim. Zaten onların da pratikleri çıktı delikli kaseler var üstüne koyup vuruyorsun beyaz kısımlardan sadece iki üç ufak paeça düşüyor onları da ayıklıyorsun zaten.
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Nar benim gibi tabağa komple ayıkladıktan sonra mı yenir yoksa 2 ye bölüp kabuğunun içinden çıkarmaya uğraşarak mı yenir?