Nar benim gibi tabağa komple ayıkladıktan sonra mı yenir yoksa 2 ye bölüp kabuğunun içinden çıkarmaya uğraşarak mı yenir?

Hiç üşenmeden ayıklarım asla kabuğu ile uğraşmam çok sıçrıyor 😄
Nar benim gibi tabağa komple ayıkladıktan sonra mı yenir yoksa 2 ye bölüp kabuğunun içinden çıkarmaya uğraşarak mı yenir?
Nar benim gibi tabağa komple ayıkladıktan sonra mı yenir yoksa 2 ye bölüp kabuğunun içinden çıkarmaya uğraşarak mı yenir?
Cevapla