Kabuklu fındık, fıstık, ceviz gibi kuruyemişler için kıracak mı kullanırsın yoksa dişinle mi kırıp yersin?
#DeliMavi
1 MAYIS 2022

#DeliMavi
1 MAYIS 2022

Toplasan toplasan 28 tane dişim var. oysa yenecek kabuklu çerezlerin başı sonu belli değil. Bu kadar adaletsiz şartlarda dişlerimi silahsız bir şekilde düşman hattına yollamaya içim el vermez.
Elimle kırarım kabuğu
Bazense yumruğumla
Boğakükreten'dir lakabım
Sıkarım soytarının ümüğünü
Bazen boş çıkar cevizin içi
Tıpkı bazı insanların beyni gibi
Terbiyeci'dir lakabım
Keserim soytarının büllüğünü
Arkadaşım yanımda multitool bir alet var pense karkaburnu tornavida vs olmakta. Bunu kullanıyorum.

Mavi ejderyaa😄😄😄
Kıracakla elbette
Cevap
32Cevap
Yani diğer hepsini dişimle hallederim ama cevizi kıracak diş bende yok 😅
Ama ceviz dışındakileri dişimle kırarım kıracak falan uğraşamam hiç
Kırıcak ile kırar yerim tabi. Dişime ne diye tecavüz edeyim.
Ceviz biraz diş ile zor oluyor. Ellerimin arasında hallediyorum
kıracakla kırıp yerim, dişlerim sağlam ama diş etleri açısından riskli.
Özel kıracakları oluyor onları kullanıyorum genelde.
Bunlara alerjim var ancak kırıp yemek daha keyifli bence
Ben disimle kırıp yiyorum ama kiracakla kırmak daha sağlıklı ya
Dişle kırmak hatasını sakın yapmayın bir ömür bunun ağrısını çektim. Sonunda kurtuldum.
Cevizi dişimle kırıyorum 😜🤭
Şaka şaka kırıyoruz bir şeylerle
İnci gibi dişlerime yazık olmaz mı :D Kıracak kullanırım ya da kabuksuz kuruyemiş alırım
Soda şişesinin kapağını bile dişimle açarım kuruyemiş ne
Badem ve ceviz için kıracak kullanırım.. Dişimin kırabileceklerine kullanmam..
Kabuklu kuruyemiş yemeyle uğraşmıyorum. Aynı besin değerine sahip benzerlerine yöneliyorum. Hem daha ucuz
Dişlerim herkül değil 😀 cevizi dişle nasıl kırcam
Kıran var🤣🤣🤣 karistirma iste🤣
beni yoran hiçbir şeyi yemem gider kırılmışını alır paşa paşa yerim nsjjsjs
Kıracakla kırıp yerim
Avucumla veya parmağımla kırıyorum ben. 😅
Dişimle kırmam zararlı
Azda olsa arada olabilir
Eskiden yerdim şimdi yemem..
Bunu düşündüğüm için kabuksuz alirim hep )
Kıracakla tabikii dişlerim bana bir ömür lazım
Kiracakla tabikide, dis cok pahali
Çok sert değilse dişimle
Önceden dişimleydi artık kıracak geçtim
Tabiki de kırıcı ile dişlerim i mi Kırcam
O'an kıracak birseyim yoksa Dişlerimle 😁😁
Dişimle ya akıl yok bende
Fındığı dişimle. Alışkanlık.
Ceviz dışında hepsini dişimle
Hayır makine ile
Çekiçimle 🔨
Kıracak la
Genelde taş kullanıyorum
ya da küllük
Parmaklarım ile
Kıracakla
Kıracak
Kıracakla yiyorum.
Kıracakla
Fıstıkları dişimle😅
Kıracak.
Kiracakla
Dişimle
kıracakla, dişçiye para vermek istemem
Kıracakla
Kıracak
Yumrukla kırıyorum
Dişimle
Kıracakla kırarım
Kıracak kullanırım
tokmakla
kıracak ile..
Dişim ile
Elimle
Yemem
Kıracak kullanıyorum
Elimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?