Birine ilgimi belli etmek için sürekli yemek yapıp götürüyorum. Yakında aşçı olacağım, doğru yolda mıyım?

İş yerinde birine olan ilgimi belli etmek için yemek yapıp götürüyorum. Ondan başka kimseye vermiyorum senin düşündüm yaptım gibi. Acaba doğru yolda mıyım? Kendime kahve yaparsam ona da yapıyorum.

Birine ilgimi belli etmek için sürekli yemek yapıp götürüyorum. Yakında aşçı olacağım, doğru yolda mıyım?
Cevapla