Gastronomi bolumunu kazanmak icin neler yapmaliyim?

Gastronomi okumak istiyorum fakat liseyi aciktan okuyorum son donemimdeyim seneye sinava giricegim ascilikla ilgili becerilerimde var ama puanlar gozumu korkutuyor sayisalim 0 eksilerde resmen 2 yillik meslek yukseokuluda okuyabilme sansim var sizce 4 yilligi nasil kazanabilirim ne tur calisarak hedefim Ankara gazi universitesi 360 la aliyor yardimci olursaniz sevinirim.
Gastronomi bolumunu kazanmak icin neler yapmaliyim?
Cevapla