Merhabalar efenm, :)
Bakıyoruz dünya genelinde en iyi chefler hep erkekler olduğunu görüyoruz bunun bir sebebi var mı?
Ayrıca kadınlar yemek yapmayı bir ev işi olarak görüyorlar, bunun sonucunda o iş gözlerinde büyüyor büyüyor ve büyüyor.

Merhabalar efenm, :)
Bakıyoruz dünya genelinde en iyi chefler hep erkekler olduğunu görüyoruz bunun bir sebebi var mı?
Ayrıca kadınlar yemek yapmayı bir ev işi olarak görüyorlar, bunun sonucunda o iş gözlerinde büyüyor büyüyor ve büyüyor.

Evet bunun bir nedeni var. Kadın yaşadığı evde hep yemek yapıyor zaten, erkek yan gelip yatıyor tatili bile olsa... E doğal olarak kadın bunu bir meslek olarak hedeflemiyor çünkü bıkmış yorulmuş artık. Erkek ise heves edip meslek olarak eğitim almaya meyilli oluyor
Cevap
4Cevap
Sanmıyorum
İyi aşçı olan kadınları tenzih ederim. :D Erkek zevk için yiyir o yüzden daha iyi yapması normal bişey.
Erkekler cidden cok ön de bu konu da onları yetistiren anneleri cok maharetliymis demekki
Gözlerinde büyüdükçe hata yapma payı artıyor belki de
Söylemekten nefret ediyorum ama en iyi işleri her zaman maalesef ki erkekler çıkarıyor, bu çok sinir bozucu
Erkekler daha zeki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?