
2 porsiyon kebap, yanında sınırsız salata ve meze geldi. Bittikçe yenisini getiriyorlar. İçecek olarakta 2 adet su, 2 adet şalgam içtik. Hatta yemekten sonra çay ikram ettiler. İşletme sahibinin matematiği mi zayıf? 🤔

2 porsiyon kebap, yanında sınırsız salata ve meze geldi. Bittikçe yenisini getiriyorlar. İçecek olarakta 2 adet su, 2 adet şalgam içtik. Hatta yemekten sonra çay ikram ettiler. İşletme sahibinin matematiği mi zayıf? 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır türk halkının matamatiği zayıf... Bunun bedelini dur durmak bilmeyen günlük zamlarla ödüyor işletmecisi, tüketicisi halkı memuru çalışanı ödüyor geri kalan zenginler için beleşten daha ucuz türkiye.
Ucuza kalkmışsınız afiyet olsun
İyiymiş kanka adres ver biz de gidelim
Adana Kebab bir kere 78 TL küsur. Ucuza vermiş.