2 porsiyon kebap yedik, her şey dahil 146 TL hesap ödedim! İşletme sahibinin matematiği mi zayıf?

2 porsiyon kebap yedik, her şey dahil 146 TL hesap ödedim! İşletme sahibinin matematiği mi zayıf?

2 porsiyon kebap, yanında sınırsız salata ve meze geldi. Bittikçe yenisini getiriyorlar. İçecek olarakta 2 adet su, 2 adet şalgam içtik. Hatta yemekten sonra çay ikram ettiler. İşletme sahibinin matematiği mi zayıf? 🤔

2 porsiyon kebap yedik, her şey dahil 146 TL hesap ödedim! İşletme sahibinin matematiği mi zayıf?
Cevapla