Ya biz neden her gün iki üç kere yemek yiyoruz? Bir kere yesek bir daha yemesek olmaz mı?


Evde ne varsa bir şeyler yapıyoruz düşünmüyoruz yani o kadar çok sabahtan hatta bir gün önceden karar verdiğimiz oluyor. Mesela sabahtan balık aldık şimdi pişiyor
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
unide bi arkadaşım kahvaltının sonradan eklendiğini kapitalizmle üç öğün yeme alışkanlığının ortaya çıktığını söylerdi doğal yaşamda öğle ve akşam yemeğinin olduğunu savunuyordu inatçı bir sosyalistti 😅
Ahsh kahvaltıya laf etmesin
Yaşamıyorum. Düşünür gibi olup dısardan söylüyorum
Dışrdan söylerken de ne yesem diye düşünüyorsun sonuçta 🙄
Yoo düşünmüyorum :) arkadası arıyorum genel de gönder kafana göre acıktım diyorum :)
Getir uygulamasından söylersem pizza hariç her şey yerim 😂
Oo güzelmiş
Evet ya her gün aynı sıkıntı bir gün önceden karar veriyorum ama sonra vazgeçiyorum sonrada kararsız kalıyorum 😅
Eig için teşekkür ederim..
Rica ederim 😌
Cevap
13Cevap
Kediyi sonradan görünce gülme tuttu :D zorlanmıyorum
Yemek bana çokça endorfin salgılatıyor, bunu yemek yemeyi sevenler bilirler.😍tek ogun olmaz.
Olmaz ama her gün yemek tarifi bulmakta olmuyor
Merhabalar 🙃
Genellikle bir gün önceden karar verip ertesi gün için hazırlık yapanlardanim, şuana kadar zorluk çekmedim.
Planlı programlı bir insansın demek ki
Hemde aşırı derecede
Oyşş kıyamam ben o gözlere 🥰
Evet ya Allah'ın her günü hemde bu gün ne pişirsem 🤔
Biraz önce mantar pişirdim yanına da pirinç pilavı 😌 öneri olsun
Sevindim ahshs afiyet olsun şimdiden
Bir kere ye ama çok ye
Olmaz öyle de
Annemin bir lafı var; her gün her gün yemek mi pişirecem.
Zorlanmıyorum. Hem annem yapıyor hem de ben zaten bir kere yiyorum.
3 kere yiycen diye bir şart yok arada vücudu dinlendir
Zorlanırsam direk ekmek arası bir şey yerim.
Ekmek iyi ki var😌
Foto ne öyle ya tatlı seni ☺️ evtt
Minnoş miyavlarda bugün 😂
😂🤣
Bir öğünle yaşar mısın
Neden olmasın
Dene bakalım sen ölmezsen bende yapıcam 😂
3 gün sadece suyla beslenmiş insanım deneyebilirsin
Bir ay günde bir öğün ye sonra konuşalım
Ben yaparım da evdekiler izin vermez
Bahane hazır 😂
sen yeme canım zorlamı ağzına sokuyorlar yemeği
Valla zorluyorlar desem yalan olmaz
Tamam denicem
Keşke öyle bir şey olsa sürekli ne yiyeceğim diye düşünmek yoruyor
Çok zorlanıyorum hatta işkence gibi
Aaa miyavlı pilav
Pilavları yemiş sadece miyavı kalmış
Onu da ben yiyim
Tencereyle yolluyorum
Hiç öyle dertlerim olmadı.. 😄
Yaşamıyorum
Oluyor tabi..
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?