Kendimi bazenleri bilerek aç bırakıyorum. Ama neden emin değilim. Yardım eder misiniz?

Merhaba! Bir süredir kendimi bilerek aç bırakıyorum. Veya çok az yiyorum. Bununla ilgili araştırma yaptım, yeme bozukluğu karşıma çıktı ama yeme bozukluğumun olduğunu düşünmüyorum.

Yemek yemek beni rahatsız etmiyor. Yemeğin kalorisi de umrumda olmuyor. Neden bilmiyorum ama yine de kendimi aç bırakıyorum. Yemeği görünce hemen iştahım kaçıyor veya kusacak gibi oluyorum. Veya yedikten sonra kendimi şişmiş/kötü hissediyorum. Kusma hissi geliyor (hiç kusmadım sadece öyle hissettiriyor) "Neden yedim ki? Keşke yemeseydim." diye düşünüyorum. Bu sürekli olmuyor. Bazen yemek yemek umrumda dahi olmuyor. Normal bir şekilde yiyorum. Bazen da hiç/az yemiyorum.

Belki de bunun hakkında fazla düşünüyorum. Ama internette aratınca bir şey bulamadım. Şuanda bile açım. Akşam yemeğini atladım. Karnım gurulduyor fakat yine de yemek yemek istemiyorum. Cidden yeme bozukluğum mu var? Yoksa kendimi mi cezalandırıyorum veya başka bir şey mi?

Kendimi bazenleri bilerek aç bırakıyorum. Ama neden emin değilim. Yardım eder misiniz?
Cevapla