Merhaba! Bir süredir kendimi bilerek aç bırakıyorum. Veya çok az yiyorum. Bununla ilgili araştırma yaptım, yeme bozukluğu karşıma çıktı ama yeme bozukluğumun olduğunu düşünmüyorum.
Yemek yemek beni rahatsız etmiyor. Yemeğin kalorisi de umrumda olmuyor. Neden bilmiyorum ama yine de kendimi aç bırakıyorum. Yemeği görünce hemen iştahım kaçıyor veya kusacak gibi oluyorum. Veya yedikten sonra kendimi şişmiş/kötü hissediyorum. Kusma hissi geliyor (hiç kusmadım sadece öyle hissettiriyor) "Neden yedim ki? Keşke yemeseydim." diye düşünüyorum. Bu sürekli olmuyor. Bazen yemek yemek umrumda dahi olmuyor. Normal bir şekilde yiyorum. Bazen da hiç/az yemiyorum.
Belki de bunun hakkında fazla düşünüyorum. Ama internette aratınca bir şey bulamadım. Şuanda bile açım. Akşam yemeğini atladım. Karnım gurulduyor fakat yine de yemek yemek istemiyorum. Cidden yeme bozukluğum mu var? Yoksa kendimi mi cezalandırıyorum veya başka bir şey mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Zayıflama derdin olmasın sakın gadası
Zayıflama gibi bir düşüncem hiç olmadı bu yüzden yeme bozukluğumun olduğunu düşünmüyorum fakat neden böyle hissettiğimi de anlamıyorum
Belki stres kaynaklı olabilir
Olabilir.. teşekkür ederim. Tabi profesyonel yardım almadan ne olduğunu kesin olarak anlayamam ama bu bana olası geldi
Tek bildiğim bu sağlıksız bisey olduğu bir doktorla gorus
Bunu daha aileme anlatmadım belki yakında geçer diye.. eskiden başka bir sebepten dolayı terapiye gitmiştim ama pek faydası dokunmadı doktorlar hiç önemsemeden işlerini yapıyordu
Bu konu da iyi doktoru bulmak şans işi birazda
Sanırım öyle, benimkisi çok b-ktandı.. hiç dinlemeden direkt ilaç verip evime yolladı resmen sonra da ilaç ağır geldiği için bırakmak zorunda kaldım bir daha da gitmedim 😼
Başka doktor arastirmalisin bence
Emin değilim randevu çok zor alınıyor eğer tekrar umursamayan birisi gelirse kafayı yerim ofof
Bi denemekte fayda var ben 5nci doktordan sonra iyi doktor buldum
Olabilir.. teşekkür ederim emin olana kadar bekleyeceğim eğer daha kötüye giderse sanırım tekrar gitmeyi deneyebilirim
Psikolojik bir durum. Sağlıklı olmak için iyi beslemelisin özellikle önümüz kış.
Sanırım öyle. Yine de böyle hissettiğim zaman kendimi yemek yemeğe zorlasam bile yiyemiyorum.
Pisikolojik bı sorun yaşıyorsun muhtemeln zayıflık takintiaindan dolayıdır
Aslında ortalama bir kiloya sahibim ve ben hiçbir zaman zayıflamaya çalışmadım bu yüzden yeme bozukluğumun olduğunu düşünmüyorum internet yazdığım zaman karşıma sürekli bu çıkıyordu ama ben hiç böyle düşünmüyorum. Ama yine de yemek yiyemiyorum. Belki bilen vardır diye yazmak istedim
Aç kalma
Önemsediğin için teşekkür ederim ama bu kontrolüm dışında gelişiyor maalesef
Bence öyle yapma
Bu bazen oluyor ve isteyerek yapmıyorum. Sadece yemek yediğim zaman kendimi kötü hissediyorum ve hiçbir şeye odaklanamıyorum:(
Kilo vermek kolaydır dikkat et yemeğine yeterli aç kalma vermezsin öyle
Pek beceremiyorum ama dikkat edeceğim önemsediğin için teşekkür ederim:)
Bende verdim çünkü
Öyle mi? Sende mi yemek yemiyordun? Nasıl bundan kurtuldun peki?
Yok ben zayıfladim ama aç kalarak değil hatta her gece çikolata yerdim 20 kilo yakın zayıfladım
Vay be :0 herkesin metabolizmasının farklı olduğunu biliyorum ama çikolata yiyerek zayıflama ilk defa duydum iyiymiş
her şey metabolizmada ve yediğin şeylerin kalorisinde bitiyor
Kesinlikle öyle-
Aç kalma sen 🫵
Yani umarım..😰
Jdjdjd hadi iyi geceler
Sana da iyi geceler 💪🏼
Bence gayet iyi