Orijinal tarifte kedidili kullanılıyor ama ben kakaolu kekten yapılan tiramisuyu çok beğeniyorum.

Kedidili
Kakaolu kek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Orijinal tarifte kedidili kullanılıyor ama ben kakaolu kekten yapılan tiramisuyu çok beğeniyorum.

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐ Tiramisuda daha kıtır kıtır kıvam için kedidili tercih ederim. Kek te çok güzel bir yandan ve daha yumuşak. Tercihim o anki keyfime göre değişiyor. Yaptığım insanların damak tadına göre belirlerim. Şimdi kekli çekti canım. Olsa da yesek.⭐😃
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Cevap
5Cevap
Kedi dili daha güzel oluyor gadası
Kakaolu kek
Kek daha yumuşak ve damak tadına hitap ediyor kedi dili hoşuma gitmiyor
1 defa yaptım o da kekliydi, daha da yapmam.. 😄
aaa neden? ben çok severim bu tatlıyı hafif bir lezzeti var
Bilmem, pek sevemedim
olabilir damak tadı değişiyor. Bizde de tek ben severim.
Kedidili kullanıyorum, diğer türlü hiç denemedim
Orjinalini daha çok seviyorum
Selam🌸
Kedidiliyle harika oluyor ☺️
kedidili elbette orijinali öyledir
kedidili oldukca yumusak cok iyii
Kedi dilli
kedidili daha güzel olur
Kakao kekli
Kedi dili ile olur😃
Kekle daha guzel oluyor😋
Ben şerbetli tatlılar severim yaa😀
Kedideli kullanırım
Kedi dir kedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?