Selamlar.. Hastayken en çok hangi içeceği tüketiyorsunuz? 😅☕️ Keyifli günler..
Şarkı için teşekkürler @Pulsarr 😂
https://m.youtube.com/watch?v=aZ2MCLwD8_4
#smell
Şarkı için teşekkürler @Pulsarr 😂
https://m.youtube.com/watch?v=aZ2MCLwD8_4
#smell


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Selam gadası 🙃
Name limon ve ıhlamur eksik olmaz.
Kahve içiyorum
Geçmiş olsun bu arada :D
Çok teşekkür ederim :D
😊💐
🙏🍀
Geçmiş olsun öncelikle sanırım gece gezmelerinde ince giydim😅😜 hasta olduğum zaman gözüm bir tarhana arıyor benim
ahah teşekkür ederim :D :D yok ya üzerim açık sızdım bir gece sonra da şifayı kaptık
Hastaysan geçmiş olsun benim kahve meyve sebze et süt
Teşekkür ederim.. 😊🙏🏻
Geçmiş olsun güzellik 🌼😘 ☕
Nane limon ya da çorba içerim.
Teşekkürler bebekim :D 😘
Rakı tercih ediyorum. Mikropları kırar 😅 Afiyet olsun. Ne demek benim için zevkti 😀
Teşekkürler yavru :D alkole geçicem en kısa zamanda 😂
Önce iyileş bebeğim 😘
💋💋
Genelde sıcak suyun içine biraz limon sıktıktan sonra, balla tadlandırıyorum. Boğaz ağrısına harika iyi geliyor.
Hibiskus çayı hazırlıyorum içine de birkaç dal adaçayı ekliyorum. Hem tadı güzel hem de sağlıklı.
Bitki çayları. Hatta sıcak su
Ihlamur ve karışık kış çayları çok tüketirim
Nane limon, ıhlamur , ballı ılık süt ve kemik suyu ile yapılan çorbaları çok tüketirim
Sadece su ve ıhlamur.
Zaten beni ancak yemek istemeyen ve yiyemeyecegim zaman odur.
Zencefilli, limonlu, karabiberli çay ya da normal siyah çay.
Çorba, ıhlamur, nane limon içerim.
en çok çorba içerim gerisinden tat almam zaten
Zencefil ıhlamur tercih ediyorum geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim :D
Rica ederim nedemek umarım biran önce düzelsiniz iyi akşamlar diliyorum
Umarım güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim :D 🖤
Her zaman ki gibi kahve ve çay😬😬😂
ohh mis yarasın 😂😂
Yarasın yarasın😬😬😂
İkimizize de yarasında hemen iyileşelim🤦♀️her yerim ağrıyor ya 🤕🤕🤒😂
Sorma ya perişan olduk vallahi :D :D ilaç içmekten zaten güzel olan kafam daha da güzel oldu 😂😂
Valla benim bütün ilaçlar birbirine karıştı bu ara🤦♀️kafa bi dünya 😬😬😂
Su ve ıhlamur çayından başkası kurtarmıyor.
b*ra valla soğuk soğuk iyi ediyor ki
Zaten içiyorum normalde kendimi zor tutuyorum gaz vermeyin :D ahs
o zaman verdim gitti buz gibi iki tane çak bir şeyin kalmaz :D
ashh :D
Nane limon, kekik çayı...
Bütün sıcak içecekler
Ihlamur, nane limon bir arada yapıyorum
Kendimi terletiyorum hicbisey kalmiyor
Ballı zencefil
Şeftali çayı
Ihlamur
Kahve ve çay coğunlukla.
Ahududu reçelli çay
Su içerim.