Asitli içecek mi asitsiz içecek mi? 



Asitli
Asitsiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Mümkün mertebe meyve sularımızı kendimiz yapıyoruz az şekerli ya da şekersiz kaynatıp kavanozlara koyuyoruz… hazır gıdalardan ve kimsayalın k sinden uzak durun azıcık aklınız var ise
koladan vazgeçemiyorum
Bende bende
Maden suyu
Bende çok içerim ama böbrekte taş yapıyormuş bi süre sonra
Sade mi içiyorsun
Vitaminine inanmamda mineral magnezyum vs doğrı
Tabi boş bi içecek değil
Cevap
15Cevap
Asitli ama değişir.
Ayran, ice tea, meyve suyu, soğuk kahve, sıcak kahve, su.
Asitsiz kısaca yani
Eğer param varsa Redbull alırım genellikle eğer yoksa black bruin tercih ederim. Her ikisi de B vitaminleri ve taurin gibi bazı aminoasitler içeriyor.
Genelde bilgisayarda oyun oynarken cips ve ice tea tercih ederim
Limonlu ve ya mango ananas karışık.
Geri kalan normal su ve maden suyu.
İkisini de sadece pek sıcak içecek tüketmem çay kahve gibi
Asitsiz olarak kahve meyve suyu fresha, asitli olarak her şey
Ama maden suyunu ayrı tutuyorum
Bende kesinlikle
🙂🙂🙂
:)
ama böbrekte taş yapıyormuş bi süre sonra
Sanki diğer yediklerim çok sağlıklı
Başka ne yiyorsun? 😂
Su ve asitsiz içecekler
Asitsiz hatta mümkünse şekersiz
asitli içecekler daha fazla
Genelde sütle haşır neşir oluyorum
Çay kahve meyve suyu bu tür tüketirim.
Kahve, daha sonra ise çay.
Didi içiyorum genelde şeftali aromalı
Asitsiz içecekleri daha çok tüketirim
Su ve ayran bazen de gazoz ve ev yapımı meyve suyu
Valla elime ne geçiyorsa içiyorum. Su hariç🤦🏽
Maden suyu ve ayran
Asitsiz daha iyi
Asitli içecekler dişleri çürütüyor asitsiz
Soğuk kahve
Ailecek sevdigimizden
Asitsiz
Komposto
Asitsiz.
su, meyve suyu ve ayran.
Fanta
Asitsiz içecek
Monster
En cok su
Genelde kola
Hepsini😅
Kahvee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?