Hangisini daha çok tercih edersiniz?
Bence ev yemekleri daha güzel 😋🤍🍚
Bence ev yemekleri daha güzel 😋🤍🍚


ev gibisi yok
Ev yemeklerini seviyorum, dışarıda yapılanlar pek sağlıklı ve temiz gelmiyor açıkçası.
Cevap
12Cevap
Ev yemeği her zaman iyi olur gadası
Ev yemekleri tabi ki. Dışarı yemekleri bir yere kadar, insan ev yemeği arar bir süre sonra.
Açık konuşayım, dışarıda satılan yemekler daha iyi.
Ev yemekleri 10000000000000 adım öndedir her zmn 🥰🙈😂
Senin yemeklerle aran nasıl. 🤨
Yemek yapmayı- şimdilerde bırakmış olsam da- seviyorum. Ortaya tamamen kendi gözünde canlananı çıkarmak güzel bir his uyandırıyor. Fakat bazı yerler var ki... Arada insan hadi gidelim de yiyelim şurada isteğine giriyor.
Evde yapılan yemekleri kuru fasulye pilav kırmızı çizgimdir
Anne yemekleri tek gecerim ama dışarıda yemek yemeye bayilıyorum daha keyifli.
ikiside güzel bence. bir şey sorabilir miyim müsaadenizle
Tabii ki ev yemekleri
Ev yemeklerini tercih ederim
Dışarıda daha iyi çok açsan uğraşmak istemezsen..
Evde yapılan yemekler
Bazen ev de yemek bazen dışarda yemek
Ben yaparsam benim yemeklerim
evde yapılan yemekler.
Ev yemekleri en azından hijyeninden eminsin
Ev yemekleri
Ev yemekleri
Dışarıda satılan yemekler
Disardakiler daha lezzetli
Ben yemek yemem lan
dışarda yapılan herhalde
Ev yemegi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?