Sabah kalktık ve canımız pizza çekti. Hemen yaptıkkk. Çok güzel oldu. 😍 Siz kahvaltı pizza yer misiniz?

Sabah kalktık ve canımız pizza çekti. Hemen yaptıkkk. Çok güzel oldu. 😍 Siz kahvaltı pizza yer misiniz?

- 🍕😋Aşçısının elinin bol olduğu bir pizza olmuş: Buna ben Jalapeño ve Kapya biberi🌶 de isterdim.
Hamurunu da ince açtık mı, 10 numara 5 yıldız bir pizza olurdu. (⭐⭐⭐⭐⭐)
- Hayır, yemem: Kahvaltıda tok tutan, sağlıklı yiyecekler yiyorum. Hamur işlerine, günlük beslenmemde yer vermiyorum. Kahvaltıda; ekmek dışında yediğim tek hamur işi, Kürt Böreği (şekerli börek) Onu da Ramazan ve Kurban Bayramları'nda yiyorum. Pizzayı; arada bir akşam yemeğinde ya da hafta sonlarında, yine akşam ve arada bir, kardeşimle PlayStation oynarken yiyorum.
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Kahvaltı sofrası deyince aklıma yeni bir tabloya çizmeye başlayacak ressamın heyecanı gelir her defasında. Hiç değişmeyen ana temalar olabilir mutlaka. Yine de her daim yeni lezzetler denemeye bayılıyorum. Kendim ve sevdiklerim için.
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Afiyet olsun. Sabah sabah poğaça börek yiyen insanlarız yani hamur işleri tüketmeyi seven bi toplumuz. Dolayısıyla pizza da olur. Bizde de sabah sabah pesmet veya çibörek yapılır bazen. Güzel görünüyor
Cevap
34Cevap
Harika görünüyor. Afiyet olsun. Evet kahvaltıda pizza yediğim olmuştur.
Afiyet olsun pizza seviyorum
Yerim
Kahvaltıda da yerim
Öğlen de yerim
Akşam da yerim
Gece de yerim
Uykum bir gece ansızın bölünür 3 sularında uyanırım yine yerim
Genel olarak ben pizza yerim :)
Benim erkek versiyonum👌
😀😀
Afiyet olsun sana çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık kahvaltıda ben pizza yemeyi tercih etmiyorum.
Afiyet olsun, bol malzemos olmuş.
Ben birsz daha az malzeme kullanıp, hamurunun ince olmasını seviyorum bu kadar malzemeli ağır geliyor.
Çok güzel duruyor. Normal açma pizzalar var onu yiyorum arada ama normal pizza yemem ya.
Pizzadan bi midem bulandim uzun süre yiyemem ama yine de pizzan lezziz görünüyor eline sağlık 🎈
Su soru vitrinden kalksın artık her seferinde acıkıyorum
Bol malzemeli🤤 harika görünüyor. Elinize sağlık
Ayy ben Cook severim kahvaltı da. Çok oldu yemeyeli
yerim valla da neden bende yapmıyorum pratik oluyor
Sayenizde bizim de canımız çekti hanımefendi. İnşallah bir daha böyle paylaşım yapmazsınız.
Ben yerim valla, geçen margarita pizza yaptık o da güzel oluyor
Sayende bizimde canımız çekti 😂😂 afiyet olsun çok güzel görünüyor
Ay elinize sağlık çok güzel görünüyor günlerdir canım çekiyordu zaten iyice çekti şimdi dkskjd
güzele benziyor ama sabah pizza yiyemem ağır olur benim için
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor afiyet olsun
Ayyy bayılırım harika gözüküyor elinize sağlık 😋😋😋
Kahvaltıda yemem ama güzel görünüyor eline sağlık.
en az 6 dilim yerdim
iyi ki kardeş değiliz
Kahvaltıda yiyeceğim bir şey değil. Zaten uzun zamandır yemiyorum..
Görünüş çok güzel ama neden waffle'a benzettim ki ben bunu şimdi
Pizzaya bayılırım ama kahvaltıda bana ağır gelir
Geç saatlerde yaptığım kahvaltıda tercih edebilirim. Afiyet olsun size de☺️
kahvaltıda pizza yeme taraftarı degılım , sıradan öğünlerde olabılır ozellıkle evde yapılmışsa harıka olur
emeğe saygı
Harika gözüküyor ellerine sağlık
Kahvaltıda pizza mı yenir ya nasıl sindiriyorsunuz
Canım çekti be.. Olan var olmayan var ne görgüsüzsün. Topluma bak görgüsüzlğk paçalardan akıyo.
Nuh tufanı gibi elindeki malzemeler ile ne varsa koymuş içine
Canım çekti birazdan yemek için elimden bi hamle gelebilir
Çok güzel duruyor canım çekti hahahahah tabikide kahvaltıda pizza yerim ama yapan olursa
bizim firindada satiliyo sabah cok iyi gidiyo yenir cay pizza yapiyom zhwjsjwjzjwj baya iyi tok tutuyo hem yerken yavas yavasta yemiyon daha iyi hatta
Güzel olmuş, yerim tabiki bayılırım.
Kaşarlı pizza değil bu, pizzalı kaşar resmen.
Yerim
çokk güzell bebişko afiyet olsun
Bence pizza kahvaltı yemeği. Tabi her zaman yenir
Kahvaltıyı bilmem ama muazzam gözüküyor 😯
Ben her zaman pizza yiyebilirim
Günün her saati yiyebilirim
Canım çekti ya afiyet olsun
Yerim güzel oluyo çayla beraber.
Güzel görünüyor afiyet olsun
Tam yenmelik olmuş, ellerinize sağlık
Çok güzel olmuş yerim 😋
Yeriz çok hoş görünüyor
Her öğün yerim varsa
Hoş duruyor elinixe sağlık
Yerim :p afiyet olsun
Mükemmel gözüküyor elinize sağlıkk <3
Yenilir. Güzel görünüyor.
Hayır yemem ya sanırım
Kahvaltida pizza ne ya
Güzel görünüyor, malzemesi çok olmuş.
Hoş güzel görünüyor elinize sağlık
Çok güzel iştah kabartıcı görünüyor elinize sağlık
Gayet güzel görünüyor..
biraz ddaha ustalasman gerekıyor gibi gibi
Pizzadan daha pahalıya gelmiştir
Yenir gayet lezzetli görünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?