Yediğiniz en son şey bu sevimli kediciğin adı olsa ne olurdu?

Sevimli kedicik😻😻
Sevimli kedicik😻😻

Herkese iyi geceler diliyorum KS halkı..🌜🌜

Soru yukarda

Benimki çikolata olurdu 🍫💙

#thecutewitch #thecutecat

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kedinin adı eig seçtiklerim olacak 🥰🥰
Güncellemeler
+1 yıl
çok zor bir seçimdi görüşler için teşekkür ediyorum herkese :)
Yediğiniz en son şey bu sevimli kediciğin adı olsa ne olurdu?
Cevapla