yediğim değil de kahve içtim tchibo, ismi çibo olabilir... @. @


Ben direkt bu kediyi yemek istiyorum 🥰🥰🥰 bisküvi olurdu
Rica ederim
Sütlaç 😂
Çok tatlı 😊
Rica ederim
Cevap
11Cevap
Burn içtim ama pek uymadı sanki
Çikolata ve köfte = çikolatalı köfte
Kivi yedim ama bence muzaffer olsun
Fıstık sarma...
Tavuk..
Makarna olurdu nsdnnd 😂
Susamlı kraker gibi bir şey
Jelibon olurdu yakışmadı sanki
lahana çorbası sdklmf :D,
Elma.
Kahve olurdu
Elma 🍎
Fasulye
Fındık. 🌰
Limon olurdu..
Kabak çekirdeği
Biskğvi
Fıstık
Turşu.
Çekirdek
Puding
Çok şeker Allahimmmm şeker komasına gireceğim şimdi 🤩🤩🤩
Portakal 🍊
Köfte
Bilemm
Gofret
Badem
pasta ajdjc
Çizi viç.
Şampanya
elma
Peynir helvası
Kraker
Puskevit :))
Elma
Sütlaç gel pisi
Kaşar 😂😓
Havuç ,😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar