Kumpir yemiştim az önce. Sanırım adı Kumpir olacak bu kedinin shsh 
Peki siz en son ne yediniz?


Magnolia. Çok uzun oldu sanki. 😊
Neli yiyorsun shs
Rica ederim 🌸
Bilemedim ki ne koysam halaa 👉👈👀
Olsun bakalım o zaman ☺️🌸
Hayır değil 😺
Cevap
52Cevap
Bu soru yaratıcıymış. :P
Cips olurdu.
Teşekkürler ustam 🤞🌸
Dün akşam en son popkek yedim güzel isim aslında Popkek 🙂😃
Yediğim son şey olmasın ama pişmaniye olsun bu ne böyle
Ah yaaaa kıyamam
Mısır 🙏🎈❤️
Süt dilimi :)
Yakışır çok leziz bi'şey bu kedicik🤗
Benimkisi Pofidik. Profilde kendileri
Fıstık olurdu yakıştı da ha
Fıstık fındık olurdu 😊
Ben bu kediyi 1 dakika önce gördüm yok artık😃
- Kadayıf olurdu: Güzel de olurdu😻
- Kadayıf yedim: Gerçekten de kadayıf gibi görünüyor😋
Adana dürüm şalgam. Seç birini shfg
‘Dürüm gel kızım’
evet kulağa hoş geliyor shshs
Çeri domates yani çeri ay çok şirin
Tonton ajajaj
Ne yedim en son armut ya jajajaja isim sordun sandim
O zaman adı armut 🤞☺️
Yaaa tesekkur ederim 🌹🥰
Uzgundum cidden mutlu oldum
Hep mutlu ol ♥️
İnsallah diyelim sende
Çikolata 🍫
Çekirdek
Makarna
Peynir😃
Ay çöreği
Yoğurt
mandalina olurdu
Köfte 😂😂
Puding 🤣🤣
Şehriye
Uydu bence
Pilav
Suşi ahajahsj çok tatlı
Mandalina
Browni.:)
Mandalina
Salata olur du
Mısır
Kek.
Mandalina
Kuru fasulye pilav
Agaaaam bende
@CanWitzel_ cacığı unuttuk bu arada😂😂
Evet ama yoğurt yemiştim sonrakine bee
yoğurt😂
Bisküvi
dolma 😂
profiterol
Kivi.
Lan cok tatlı yerim onuuuuuuuu
Makarnaaa
Kuru fasulye
Ça ça çayy
hamsi olurdu dasdd
Börek 🤣
Nohut 😄
Baklava
Antep mi 😊
Bu neeeeeee yerim 🤦♀️ Ciciki koyardim🤪🌸
Kafece..
ceviz
muz olurdu
cips
Irmik helvasi
Fındık.
Sütlaç:)
Sütlü çikolata))
Çikileta
Bitter çikolata
Kahve içtim
Sütlaç 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar