Karamel ile şeftalinin buluştuğu muhteşem lezzet "Şeftalili, karamelli kek" tarifi veriyorum! ↗
Karamelli, şeftalili kekimle geldim! Nasıl gözüküyor?
Karamel ile şeftalinin buluştuğu muhteşem lezzet "Şeftalili, karamelli kek" tarifi veriyorum! ↗


Bu kadar şahane bir şey çıkacağını ben de tahmin etmiyordum 😍
Aman efendim nerelerde idiniz? Gözlerimiz yollarda kaldı. 😄
Güzel görünüyor ellerine sağlık. Şeftali değil de elma koyuyorlardı sanki oralara. Elmalı olanı yemiştim ama şeftalili yemedim. Ve benimkinde karamel de yoktu. 😐
Şu sıralar tekrar denememek için kendimi tuttuğum bir kek. Daha önce yapmıştım ve tadı güzel olmamıştı maalesef.
Ellerine sağlık, görüntüsü çok güzel, umarım senin kek lezzetli olmuştur. ☺
Bir de kötü görüntü korkusu var 😁 Ama muazzam olmuş👌
Erkek olsam sana evlilik teklifi ederdim mutfağın prensesi sensin 🤤 eline sağlık müthiş görünüyor
Ahhh ne tatlısın senn ☺️ çok teşekkür ederim 🌺 Güzel bakan güzel görür emin ol. Senin güzelliğinden 💜
💛🌷
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 💜🌺
Efsane görünüyor valla 😍 Ellerine sağlık
Cevap
27Cevap
Güzel görünüyor, ellerine sağlık...
Bir dilim alırım.😋🤤
İlk başta kedi diye okudum :D afiyet olsun
Ahahaaa 😄 ben de böyle yazınca imla hatası mı yaptım dedim bir an barış
Çok fazla kedi sorusu görünce artık beynime öyle işlemiş :D
😂😂
Çok güzel görünüyor ellerine emeğine sağlık afiyet olsun
Rica ederim
Gördüm sonunda. 😃 Değişik güzel duruyor, afiyet olsun.
Bana bir gün bu site size ne kattı derlerse “şeftalili kek yapılıyormış onu öğrendim “derim. İlk kez görüyorum. Elinize sağlık.
Şeftaliler slice kesilse harika bir görüntü ortaya çıkarmış, ellerinize sağlık.
Bunu tarihi eser diye müzeye koymak lazım 😄
Ellerine emeğine sağlık güzel görünüyor kardeşim
Yeni yapıldığı gün güzel, ertesi güne kalınca yumuşayıp iyice hamurlaşıyor. Eline sağlık.
Diyeti bozduracak cinsten bu:) elinize sağlık. karamelde krema kullandınız mı?
Sizin gibi maharetli biri yapar da kötü mü olur 😊
Gayet güzel görünüyor maşallah 😊
Ellerin e sağlık harika gözüküyor benim yerimede ye😊
Cañım çekti valla offf
üstüne krema dönsen diğer meyvelerle süslesen pasta olurdu he
Şey.. tarif alabilir miyim? Şeftali çok severim ve çok leziz duruyor. Ellerine sağlık :) özelden de atabilirsin uzun ise. Ya da instagram varsa özelden yaz. Foto olarak at yorulma.
Tarif vermesine ya mastersef de yapmıslardı baya canın cekmıstı o zamanda benm
Güzel görünüyor, içine de krem şanti koysaymışsın daha iyi olurmuş gibi
Afiyet olsun ellerine sağlık görsel olarakta hitap ediyor göze 👍
Değişik ve güzel gözüküyor eline sağlık hiç böyle bir kek yemedim hep çikolatalı yedim 😄
şeftalili herhangi bişi yememiştim umarım guzel olmuştur , emeğe saygı
Canım çekti. Böyle paylaşılmasın KS’de yiyen var yiyemeyen var. 😁😁
Sizin pastaneniz mi var bunlar çok profesyonel.
Hayır yok 😄 teşekkürler
Bence mükemmel tebrik ediyorum. Şeftalili kek üstelik ❤️🍀🧿
Mükemmeeeeelll 🍰🥧🧁
Gayet güzel görünüyor eline sağlık
Harika afiyet olsun 😄
Harika görünüyor ellerine sağlık.
Rica ederim hanımefendi 😊
Güzel görünüyor eline saglık... 🥂
Cidden çok güzel görünüyor eline sağlık.
Rica ediyorum tarifini verir misiniz..
Tarifini alalım da bizde yapalım
Bu daha iyi olur herkes için )
Siz buraya yazmadan gördüm zaten )
Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor
Eline sağlık! Afiyet olsun.. 🙂🙂
Afiyet olsun krem şantiyle süslersen eminim daha güzel olacaktır
Çok güzel görünüyor. Eline sağlık.
Çok güzel duruyor, eline sağlık
ay enfes görünüyor ellerine sağlık.
Şeftali aromalı olan her şeye bayılıyorum 😇
Güzel görünüyor
Çekici görünüyor
Ellerine sağlık ama pek benim tarzım degil
offff naptın seen böyle 🤤
Kek sevmiyorum maalesef afiyet olsun
Aşırı bensiz gözüküyor :D
Tatlı da yiyemiyorum :((( hayata küstüm mk
Güzel ama ben yemem eline sağlık
Çok hoş duruyor tarif alabilir miyiz 🙃
Teşekkürler
Çok şekerli gibi duruyor
Enfes gözüküyor
Canım çektii
Afiyet olsun
Çok güzel görünüyor
güzel gözüküyor
İyi gorunuyor
Afiyet olsun.
Olmamış 😒
İştah açıcı
Değişik eline saglik
hiç bakamam... hızlı görüş atıyorum. eline sağlık
Değişiik
Allah affetsin patatez sulusu sandım
Canım çekti
Ellerine sağlık
Süüperrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?