Sizce yapımı en zor, en zahmetli yemek hangisi?

Bana göre Kayseri mantısı, sıkmak işkence gibi. Bir de küçük olmalı ki anlamı olsun, çok zor. 😐

Bir kaşığa 40 tane sığanından, hatta 40'tan fazla sığdırdığım oluyor. 😄

Sizce yapımı en zor, en zahmetli yemek hangisi?
Cevapla