Popom yere değmeden, yediğim yemek veya kahvaltıdan, keyf almiyorum. bu yüzden masa kullanmiyorum.. siz ne düşünüyorsunuz?

Popom yere değmeden, yediğim yemek veya kahvaltıdan, keyf almiyorum. bu yüzden masa kullanmiyorum.. siz ne düşünüyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Biz hep masa da yeriz.. bacaklar uzun olunca yerde oturamıyor kimse , sorun oluyor
Bacakların uzun olmasıyla alakası yok aslında böyle alıştık böyle yetiştik böyle de devam ediyoruz
Aslında nasıl alıştığına bağlı, yer sofrası güzel oluyor, anca misafirlikte o şekilde yerim. Masada yiyoruz biz.
Tam tersi yerde yemek yemekten hoşlanmıyorum. Herkesin zevkleri farklıdır, bir şey diyemem.
Nasıl yaşadığın nasıl yetiştiğin ile alakalı