Popom yere değmeden, yediğim yemek veya kahvaltıdan, keyf almiyorum. bu yüzden masa kullanmiyorum.. siz ne düşünüyorsunuz?

Popom yere değmeden, yediğim yemek veya kahvaltıdan, keyf almiyorum. bu yüzden masa kullanmiyorum.. siz ne düşünüyorsunuz?

Popom yere değmeden, yediğim yemek veya kahvaltıdan, keyf almiyorum. bu yüzden masa kullanmiyorum.. siz ne düşünüyorsunuz?
Popom yere değmeden, yediğim yemek veya kahvaltıdan, keyf almiyorum. bu yüzden masa kullanmiyorum.. siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla