Belki de sadece içmek istediğiniz içiyorsunuzdur bilemem 🙄
Ne için içiyorsunuz kahvenizi söyleyin bilelim
music.youtube.com/watch
Ne için içiyorsunuz kahvenizi söyleyin bilelim
music.youtube.com/watch
Arkadaşlara eşlik ediyorum. Sabah da yapalım diyorlar ama reddediyorum. Türk kahvesi anca öğle yemeğinden sonra sohbetle gidiyor benim için. Hafta sonu da kahvaltı sonrası balon keyfi ile ;)
Kahve genelde hatrı için içilir bence. Hatır kahvesi denilince de türk kahvesi gelir aklıma. Hem var mı gibisi kahve kokusunun? Kahve içen iki insanı resmetseydi en kıymetli tablosu olurdu Picasso'nun...👌
Şimdiki zamanda dert için içiyorlar birde sigara ekliyorlar dertler Derya oluyor
Teşekkür ederim 🌼
Cevap
23Cevap
Enerji için
Kahve hatır için de mi içiliyormuş :D hep yalnız içtiğim için bilmiyordum
Karşılıklı iki ya da daha fazla kişi kahve içerse 40 yıl hatrı varmış öyle derler 😌
Biliyorum 😊
Uzun zamandır kahve içmiyorum. Ne kendim için ne hatır için...
Umarım keyfi olarak bu tercihi almışsındır😌
Aklıma gelmiyor ya... 😅
Hiçbiri için desem :D
Hiç kahve içmiyorsan doğrudur😌
ikiside değil arada bir içiyorum sağlıklı diyorlar :D
Sevdıgım için. Kahveyle hatır olmus olsa Mehmet efendının mezarı bos kalmazdı
Tek içiyorsam ayılmak , biriyle içiyorsam hatır olur benim için.
Pazar kahvaltısından sonra büyük bir keyifle içiyorum
Kahveyi sevdiğim için içerim. Bir anlamam yüklemem.
Yağ yakmak için.😂
Ahshs oh şifa olsun
Amin, insallah.😁
Zevkine içerim. Günlük kahve keyfim var
Afiyet olsun
Kimsenin hatır için kahvesini içmem
Kendi hatrın için iç bari
Daha neler
Hem ayılmak için hem hatır için 😌
Sevdiğim için içerim.
Ayılmak için tabii ki
Öylesine içiyorum, lezzet almak için 😄
Hatır için içerim :D
Daha çok ayılmak için
Yaptıkları için içiyorum çok sevmem
Ayılmak ve sevdiğim için
Hangi kahveden söz ediyorsun?
Kahve diyince aklınıza ilk hangisi geliyorsa
Türk kahvesini samimiyetinden ötürü içerim.
Kendilerini sevdiğim için içiyorum..
İçtim onla bir defa hayatımı berbat ettim.
Keyfim için içiyorum
canım istediği için
Kahne cok sevdim icing iciyorum
Ayılmak için
Fal için
Çay içiyorum.
Sevdiğim için
Fal için
Zevk için içiyorum.
Kahve kullanmıyorum
Sen fikrini söyle bari
İkisi de
Ayilmak için
Ayılmak
Seviyorum içiyorum
Ayilmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?