Haftalık yemek menüsü ve düzeni oluşturup hazırlamak saçmalık mı?

İşten yorgun geldiğim için yemek yapmaya aşırı üşeniyorum açıkçası o yüzden dinlenme günümde haftalık yemek salata içecek menüsü oluşturuyorum hazırlayıp kaplara koyup buzdolabına yerleştiriyorum vakti geldiğinde de oradan alıp pişirip ya da ısıtıp hazırlayıp yiyorum içiyorum. Bana göre aşırı pratik olan bu yöntem bazıları için çok saçma sizcede öyle mi?
Haftalık yemek menüsü ve düzeni oluşturup hazırlamak saçmalık mı?
Cevapla